Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Overig

#TeamBlauw - Gamer.nl Podcast 74

Augmented en Virtual Reality

Geschreven door Gijs Scheltens op

De Pokémongekte grijpt om zich heen: gyms op begraafplaatsen, Psyducks die tussen de eendjes waggelen en mensen die op straat naarstig Pokémon proberen te vangen. Tot zover het Augmented Reality-segment: Kevin heeft namelijk de PlayStation VR uitgebreid kunnen testen, en laat weten of hij overtuigd is.

Je kunt aflevering 74 vinden op iTunes, YouTube, SoundCloud en als mp3 downloaden. Laat je vragen en opmerkingen achter in een reactie, of stuur Erik een mailtje.

De onderwerpen in deze aflevering:

00:00 - #TeamBlauw
14:03 - Hoe bevalt PlayStation VR?
17:35 - De PS VR-demo's uitgetest
30:12 - Post: Wat gaat Sony doen met PS VR als de PlayStation Neo uitkomt?
34:29 - Hoe zit de PS VR-headset?
43:55 - Rons VR-angst
47:10 - Post: De specs van Eriks pc-bakbeest
52:10 - Eriks Uplay-avontuur, mooie games en Overwatch

Bron: null

Dit artikel delen:

Lees meer

Nintendo wint bijna 25 procent op beurs dankzij succes Pokémon Go Reload: Super Mario Bros 3
1

Reacties op: #TeamBlauw - Gamer.nl Podcast 74

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • MarkyMark

    • 1 jaar, 5 maanden geleden
    Mooi dat Pony Island het toch weer gehaald heeft. Goede podcast weer, mannen. Wat mooi is, is dat jullie toch een uur leuk praten ondanks dat er echt heel veel nieuws is, Kevin mag vaker langskomen . Enige dat ik niet snap is waarom Bioshock Infinite goed is. De eerste Bioshock had leuke gameplay met vallen zetten voor de big daddy's, maar bij Infinite voelde het voor mij meer als een wat saaie scooter, die grote vijanden voelden vooral als kogel sponzen en niet als unieke mini eindbazen die de big daddy wel was. Zonder het intrigerende verhaal had ik het niet tot het einde gered. Of misschien mis ik ergens iets, maar gameplay technisch kon het mij niet bekoren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.