Overig

Gamer.nl Podcast 11: Snake? SNAAAAKE!

Mirror's Edge, Verdun en Action Henk

Geschreven door Redactie Gamer.nl op
Erik en Ron moeten het in aflevering 11 van de Gamer.nl-podcast zonder Joe doen. Gelukkig hebben ze een vervanger gevonden in podcast-editor Gijs. De drie bespreken onder andere de prequel van freerunner Mirror's Edge, Eerste Wereldoorlogshooter Verdun en Action Henk, een speedrunner van Nederlandse makelij.

Je kunt de podcast via iTunes beluisteren of hieronder bekijken via YouTube. Je kunt de podcast ook direct downloaden. Laat even weten wat je van de podcast vindt in een recensie op iTunes: feedback is altijd welkom! De podcast is overigens opgenomen met Turtle Beach-headsets.

Heb je een brandende vraag of een nieuwtje dat we gewoon móeten behandelen in de podcast? Laat 'm hieronder in een reactie achter of stuur hem naar erik@gamer.nl. Wie weet komt jouw inzending langs in aflevering 12 van de Gamer.nl-podcast.

Dit artikel delen:

Lees meer

Dishonored krijgt mogelijk remaster Action Henk!
6

Reacties op: Gamer.nl Podcast 11: Snake? SNAAAAKE!

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Cornish

    • 11 mei 2015 18:29
    Het idee van de wapens in Mirror's Edge is dat Faith zelf ook nooit echt training gehad heeft in het omgaan met geweren. Vandaar ook die heerlijke terugslag op elk wapen in dat spel. Overigens was je zonder wapens ook niet bepaald sterk, dat was dan ook het idee. Je moest weg rennen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ErikNus

    • 11 mei 2015 18:49
    Ja precies, Ron! Zie je nou wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aldodilly

    • 11 mei 2015 19:01
    Dus… dan laat je ze weg? Geen wapens = leukere en moeilijkere game!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cornish

    • 11 mei 2015 19:30
    Nee, de wapens zorgde er immers voor dat de stukken met agent ook door minder bekwame mensen gehaald konden worden. Zou het enig zins overbodig zijn als deze stukken niet zo amateuristisch waren ontworpen?* Waarschijnlijk wel, maar zelfs dan zou ik het kunnen waarderen dat je de wapens kan oppakken en gebruiken, enkel en alleen om tegengewicht te bieden aan de dertien in een dozijn schietspellen waar je altijd de uber soldaat speelt.

    Daarnaast zie ik niet hoe een spel leuker en of moeilijker word van het weglaten van een geheel optionele optie. Überhaupt die twee al noemen in één zin roept vraagtekens op, veel kritiek op Mirror's Edge was immers dat de game-play wel leuk was, maar juist veel te moeilijk omdat alles zo snel aan één gebreid moest worden. En dat je eigenlijk al klaar was voordat je de game-play een beetje onder de knie had (Het was niet voor niets dat de Story modes als Tutorial werd gezien voor Time Trail and Speed Runs door veel fanatieke spelers).

    *In dit geval verwijs ik voornamelijk na de gewoonte om vijanden in het pad van de speler te plaatsen in grote getallen, de weg voorwaard te barricaderen met objecten die vertragend werken en veelal dit alles plaats te laten vinden in open ruimtes waarbij de speler al snel in de vuurlinie staat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grubbelt

    • 12 mei 2015 17:16
    Poetsen ze de screenshots eens niet op, zodat wij niet misleid worden, is het weer niet goed!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aldodilly

    • 12 mei 2015 18:44
    Het is sowieso niet goed. Heb je die screenshots gezien? Manmanman.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.