Nieuws
Zone of the Enders

Zone of the Enders VR voor PS4 aangekondigd

Herleef de game vanuit een nieuw perspectief

Geschreven door Lucas May op
Een virtual reality-versie van Zone of the Enders voor PS4 is op komst. Dit kondigde Sony aan tijdens hun Tokyo Game Show-presentatie.

Zone of the Enders VR krijgt verbeterde graphics en tevens ondersteuning voor 4K wanneer de game niet in virtual reality wordt gespeeld. Konami voegt ook "next-gen surround sound" toe om de game van "een nieuwe perspectief" te kunnen voorzien.

Zone of the Enders VR is vanaf de lente van 2018 beschikbaar voor PlayStation VR en PS4 in Japan en wordt ontwikkeld door de studio Cygames. Een Europese releasedatum is nog niet aangekondigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe trailer voor Shadow of the Colossus-remake Moss (hands-on)
8

Reacties op: Zone of the Enders VR voor PS4 aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • loki82

    • 19 september 2017 10:09
    Als dit volledig 1st person wordt dan zal ik het zeker halen. het was al een geweldige game maar in VR lijkt het me helemaal vet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 19 september 2017 10:18
    Geweldig! hopelijk werken ze het goed uit want dit lijkt me echt heel erg mooi in VR!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 19 september 2017 10:20
    Godverdomme, ik had me nog zo voorgenomen om NOOIT meer een konami game te kopen ;/

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 19 september 2017 11:51
    @casualkiller Zo lang ze fatsoenlijke games uit brengen (en ik wijs ook naar Silent Hills.. zucht) wil ik ze best kopen, dat zie ik weer aan deze aankondiging :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 19 september 2017 10:37
    Nou, voor zover ik begreep van andere sites is dat het dus een remake is welke OOK VR support heeft, dus niet specifiek een PSVR release.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheHatedOne

    • 19 september 2017 10:44
    Wohoo, eindelijk weer een ZoE om te spelen.
    Hoef ik niet meer te switchen tussen ps2 en ps4 :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 19 september 2017 11:05
    Ik koop nooit meer iets van Konami

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 19 september 2017 16:59
    @sander999