Nieuws

Call of Duty: Black Ops 3 krijgt Zombies-modus

Naast Campaign- en Multiplayer-modus

Geschreven door David Kers op
Call of Duty: Black Ops 3 krijgt onder andere een Zombies-modus. Dit werd bekend aan de hand van de broncode van de website van de game.

In de laatste regel van de broncode is de volgende tekst terug te vinden: “Drie unieke speltypes waaronder de Campaign, Multiplayer, en Zombies-modus zullen van Black Ops 3 de diepste en meest ambitieuze Call of Duty ooit maken.”

Ontwikkelaar Treyarch heeft het nieuws nog niet bevestigd. Gisteren werd bekend dat de officiële onthulling van Call of Duty: Black Ops 3 op 26 april plaatsvindt.  

Bron: VG24/7

Dit artikel delen:

Lees meer

Magicka: Wizard Wars wordt op 28 april gelanceerd Marksmen downloadable content voor Arma 3 beschikbaar
14

Reacties op: Call of Duty: Black Ops 3 krijgt Zombies-modus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ultraspaz

    • 10 april 2015 11:24
    Gaap, sleutelwoorden, dlc , uitmelken, beste cod ever, bla bla bla , 10 miljard verkopen nevertheless.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sollitdude

    • 10 april 2015 11:44
    10 miljard verkopen op de consoles ja :P als je de steam statistieken mag geloven, zal het nooit meer dan 100,000 verkopen op de pc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 10 april 2015 12:01
    het is ook een console game vind ik ( gezien het op de pc altijd console port is), en als ik naar de illegale downloads kijk op de pc zie ik indd ook miljoenen staan, en dan heb je nog genoeg gehackte servers waar je het spel gratis ook online kan spelen. Piraterij en pc hé…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 10 april 2015 11:28
    Wel beetje jammer dat een release als deze zo lullig naar buiten komt, mag hopen dat dit niet zo gepland was…(als sommige lekken wel geregisseerd zijn)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 10 april 2015 11:47
    Exos zitten erin mensen!! Is al bevestigd…..



    KUT!!! ik had zo graag weer een WO2 shooter willen spelen. Maar weer die future crap!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 10 april 2015 11:59
    trollolol , er is niks bevestigd dude.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 10 april 2015 12:14
    Oh jawel er is zelfs een foto geplaatst, met een soldaat die een exo draagt. Kijk op pu.nl of Tweakers.net voordat je gaat roepen dat ik aan het trollen ben

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DanielBoss

    • 10 april 2015 12:59
    Er is nog niks bevestigd. Op het plaatje zie je inderdaad een soldaat met een soort van technologie om zijn armen. Maar of dit exo's zijn is niet zeker. Het kunnen net zo goed bionische armen of iets dergelijks zijn. Wacht eerst de trailer maar af, ik verwacht namelijk niet dat er exo-suits in zitten. Past totaal niet bij de stijl van Treyarch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 10 april 2015 13:06
    Oh geloof mij maar dat is er gewoon geforceerd ingestopt. Bij Titanfall is het subliem gedaan de jumps en de wallruns. bij advanced warfare kwam dit zoooo geforceerd over.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Soldier_hard

    • 10 april 2015 16:31
    Ja precies, wacht op de trailer. Het gaat waarschijnlijk naar verschillende tijden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 10 april 2015 14:08
    Heb tot op heden genoten van alle CoD games, wel zijn het games die ik niet gelijk koop omdat ik alleen de SP speel.

    Toch hoop ik dat er in de nieuwe CoD iets van WW2 terug te vinden is, ik hoop en denk van wel omdat ze weer met die hypnotische werken volgens mij althans dat maakte ik uit de teaser.

    We zien het wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 11 april 2015 17:10
    Het kan aan mij liggen, maar dat verhaal dat je daar typt kan ik echt geen chocola van maken. met die hypnotische werken? wat betekend dat?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 12 april 2015 21:04
    Je begint al vroeg aan de vrijdagmiddag borrel..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mothain

    • 12 april 2015 17:26
    Dank Walking Dead maar voor weer een zombie dlc i.c.m weer een CoD game.