
Nieuws

intro text
Eén van de aankomende Xbox 360 games waar veel mensen op z'n zachtst gezegd niet over te spreken waren, is Frame City Killer van Namco. Deze schijnbare samensmelting van Shenmue, GTA en Hitman maakt gebruik van Unreal Engine 3.0, maar in de filmpjes en op screens was dat nog niet echt terug te zien. Toch is de game in een aantal weken tijd al aardig opgepoetst zoals op deze meest recente screenshots te zien is. Het doet nog steeds niet helemaal aan Unreal Engine 3.0 denken, maar de game heeft mogelijk nog een lange weg te gaan en laten we ook niet vergeten dat het zich in een grote en volledig open stad af speelt.
Reacties op: Zichtbare verbetering in Frame City Killer screens
gamer24.7
Erg leuk lijkt het mij.
Alleen hoef ik gen 360.
Yoko
beetje x-box graphics
sommige dingen oke, maar cker niet dat je zegt van.. is dat Next-Gen?
Ronn
B.i.G
Ronn
jovel
Goldrusher
Verder wel goed. We zien wel…
Legendary
SchizoSirhc
Rara waarom
Graphics zijn voorlopig nog x360 onwaardig
SilverGun
jantjegoestobollywood
jantjegoestobollywood
jantjegoestobollywood
PensArmstrong
Ga er maar vanuit dat dat de game-versie is, en de rest faky opgesmukte screens om zoveel mogelijk damagecontrol te plegen tegen de anti-reclame van de laatste weken van dit game. NIet dat het mooi is op die andere screens, maar er is weer eens een beduidend verschil.
wasp16
Lowe..
Swiftdeath
Bijv: het ziet eruit als pruttel omdat: de interface te druk is en iedereen eruitziet als ken en barbie. Niet: gta sa zag er beter uit en ridge racer op mijn psp nog beter enzooi. Graphics zijn toch maar secundair aan interface, gameplay en geluid, maar dat is mijn nederige mening.