De game is onder andere uitgebracht in Amerika, China, Korea, Japan, Duitsland, Engeland, Frankrijk en andere gebieden waaronder Singapore, Taiwan, Hong Kong en Macau. Blizzard heeft aangegeven de game ook uit te breiden in Spanje en hierbij zal localisatie gedaan worden in 's werelds vierde grootste taal, het Spaans."We look forward to offering Spanish-speaking players in Europe a version of World of Warcraft tailored specifically for them," zei Blizzard president en oprichter Mike Morhaime. "The enthusiasm for the game here has been overwhelming, and we're pleased that this new localised version will make World of Warcraft accessible to an even wider audience."

Reacties op: Zes miljoen World of Warcraft spelers wereldwijd
Anvile
Grappig.
Crazyforyou
Yaz
gangstah-X
AlienShine
Alles wat met WoW te makern heeft is nieuws.
Ik spreek je weer bij 6.5 miljoen
johnnydgood
AlienShine
Abyss
Ik vind m'n moeder ook beter dan die van jou, dat wil echter nog niet zeggen dat ik, in tegenstelling tot jou, dit in een Wow-nieuwsfeitje aan de rest van wereld kenbaar wil maken.
Johnny_anoniem
Fpsbig
het komt ook door de uitbreiding in bestaande gebieden de queue op dragonmaw word steeds langer (cker met die andere regios die nu vakantie hebben) en ook worden er steeds meer realms geopend
Afterburner
anonymous
Bioh4zard
Campeador
En Spanjaarden konden wel spelen, maar gewoon engelse versie, zonder aparte Spaanse servers. Dus nu niet meer op engelse servers dat je telken groep uitgekicked wordt als je niet Spaans bent, of dat vier man ongestoord Sunken Temple tactieken in het Spaans loopt te blaten (gok ik dan… of ze hadden het over iets heel anders) terwijl je als vijfde heerlijk genegeerd wordt.
Campeador
Daarnaast: Heb je enige idee hoeveelb servers er zijn en hoeveel maintenance dat nodig heeft? Plus dat ze telkens werken aan bugfixen en nieuwe content. Ze liggen daar niet te zonnen terwijl hun bankrekening opvult…
Yaz
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Spanish_language
Yaz
Om vijfhonderd duizend meer spelers te krijgen is wel wat meer nodig dan de 5 reals die er per maand bij komen in zowel amerika als europa. Korea en dergelijk heb ik geen idee van maar traditioneel gezien groeit een MMO bijna niet meer na de launch en zeker niet meer na anderhalf jaar.
Ik wil dus zeggen dat om zo'n sterke uitbreiding te krijgen van abbonee's het wel moet komen uit launches in gebieden waar WoW nog niet te krijgen was. Dit laatste houd om een geven moment op. Ik vraag me dus gewoon af waar de groei zit.
Lennie
Lennie
Legendary