Nieuws
Batman Arkham Knight

Zes Batman-games gratis verkrijgbaar via Epic Games Store

Tot en met aankomende donderdag

Geschreven door Michel Musters op
Er zijn zes verschillende Batman-games gratis verkrijgbaar via de Epic Games Store.

Het gaat om de Batman Arkham Collection en de Lego Batman Collection, elk met drie games in het pakket. In de Batman Arkham Collection zitten Batman: Arkham Asylum, Arkham City en Arkham Knight, alle drie ontwikkeld door Rocksteady. De openwereldgames bieden een serieuze blik op het gevecht tussen de superheld en zijn diverse vijanden.

Een stuk minder serieus zijn de Lego Batman-games. Lego Batman, Lego Batman 2: DC Super Heroes en Lego Batman 3: Beyond Gotham zitten wel vol met content.

De twee collecties zijn nog tot en met aankomende donderdag gratis te downloaden via de Epic Games Store.

Dit artikel delen:

Lees meer

Total War Saga: Troy officieel onthuld Terminator Resistance aangekondigd
8

Reacties op: Zes Batman-games gratis verkrijgbaar via Epic Games Store

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roolio

    • 20 september 2019 09:39
    "De twee collecties zijn nog tot en met aankomende donderdag gratis te downloaden"

    Nog t/m aanstaande donderdag te koop voor 0 euro bedoel je. Het spel is altijd te downloaden na aanschaf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WijvanWCeend

    • 20 september 2019 12:38
    @Roolio Iets voor niks kopen gaat `m niet worden. Gratis in je library zetten wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roolio

    • 20 september 2019 13:55
    @WijvanWCeend
    Je koopt de games wel degelijk. Ze staan ook in je Payment History. De prijs is alleen 0,00 euro. Maar hoe dat omschreven wordt maakt mij niet uit. Noem het 'gratis in je library zetten' voor mijn part.

    Daar ging het mij niet om.

    Als ik die tekst lees denk ik dat je een week lang de games 'gratis' kan downloaden. Je kunt de games een week lang gratis aanschaffen en onbeperkt downloaden. Dat is een verschil.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 20 september 2019 17:07
    Zo die Epic is nog ergens goed voor. Nou heb ik eindelijk de Batman Trilogy.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DutchDice

    • 21 september 2019 16:47
    @armilo-theus :idd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SkyScourge

    • 23 september 2019 20:39
    @armilo-theus Helaas zit Arkham Origins er niet bij… niet dat die nodig is…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hartigan

    • 21 september 2019 00:45
    Natuurlijk net vorige week de arkham collection voor €14,99 gekocht. Ik dacht "die laat ik niet liggen…" Tsjonge. Toch leuk de Lego serie meenemen voor junior. (En mezelf, die zijn stiekem best vermakelijk).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 21 september 2019 14:34
    @Hartigan Dit type lego games zijn altijd zwaar vermakend, en vooral een hoge replay value. Maar die arkham collectie die is al vaker op een hoop bundle sites voorbij gekomen voor 5 euro, heb em al een jaar of 2 geloof ik.