Volgens diezelfde Miyamoto is Skyward Sword de grootste Zelda-game ooit. Een team van zo'n honderd man is al meer dan vijf jaar bezig met de game, zo laat hij weten.
Skyward Sword, dat op 18 november in de winkels ligt, is de eerste Zelda die specifiek voor de Wii is ontwikkeld. De game maakt verplicht gebruik van Wii MotionPlus, de uitbreiding op de oorspronkelijke Wii-afstandsbediening die inmiddels in iedere Wii Remote is geïntegreerd.
Reacties op: 'Zelda: Skyward Sword tussen de 50 en 100 uur lang'
JaapGoose
offensive
beem
Euronymous
Sympharion
Ik vind motion controls juist wel vet, dat maakt de game een heel stuk realistischer en interactiever.
On-topic: 50 tot 100 uur is vet! Ik heb de Limited Edition + Wiimote Plus al ge-pre-ordered.
ComicsReader
furrie
Benny benassi
Reanimationist
Heb Twilight Princess in 43 gedaan, dus dit is een leuke verbetering.
vanGister
Ik heb erg veel zin in deze Zelda hoor, ik vind de gfx geweldig en motion control interessant, het baart me alleen zorgen dat als de motion control tegenvalt er ogenschijnlijk geen alternatief is.
50-100 uur met een denkbeeldig zwaardje zwaaien is 1 ding, het is iets anders als je liever met een controller speelt.
Hopen dat de volgende Zelda het Wii Balance bord niet gaat gebruiken als je over richels moet lopen ofzo…
Joran_vd_Sloot
D4rKy28
Linksquest
Sympharion