Nieuws

Xbox is aanwezig op Gamescom dit jaar

Verwacht updates over aankomende, eerder onthulde Xbox-games

Geschreven door Michel Musters op
Xbox is dit jaar aanwezig op Gamescom, zo is bevestigd.

Dat liet Microsoft in een bericht naar de pers weten. "In navolging van onze recente Xbox en Bethesda Games Showcase, kondigden we met veel enthousiasme aan dat Xbox aanwezig is op de beursvloer van Gamescom 2022 in Keulen, Duitsland."

Het bedrijf vervolg: "Fans in Europa en overal ter wereld kunnen updates van al aangekondigde games die de komende twaalf maanden op Xbox verschijnen verwachten, alsmede de mogelijkheid om samen te komen als community." Meer details over wat fans kunnen verwachten volgen begin augustus.

Volgens de organisatie achter Gamescom zijn meer dan 250 bedrijven aanwezig op de beurs dit jaar. Eerder werd al bekendgemaakt dat Ubisoft, Bandai Namco, THQ Nordic en Koch Media van de partij zijn. Er zijn echter ook een aantal grote bedrijven die hebben laten weten afwezig te zijn, waaronder Nintendo, Sony, Activision Blizzard en Take-Two.

Gamescom wordt van 24 tot en met 28 augustus gehouden in Keulen, Duitsland. Op 23 augustus wordt het door Geoff Keighley gepresenteerde Gamescom Opening Night Live uitgezonden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Wii Shop en DSi Shop staan weer online Asterix & Obelix XXXL: The Ram From Hibernia aangekondigd
37

Reacties op: Xbox is aanwezig op Gamescom dit jaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Snoop213

    • 7 juli 2022 15:03
    Nou kondig daar eens het rumoured Banjo kazooie spel aan Haha. Maar Xbox zijn presentatie op Gamescom zijn meestal niet zo goed

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 7 juli 2022 15:05
    @Snoop213 Ze zijn er tenminste..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 7 juli 2022 15:18
    @kleinekoosjer Dat is zeker waar. Maar als ze er een show geven zonder intresante content kunnen ze beter niet komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 7 juli 2022 16:13
    @Snoop213 want omdat jij het niet interessant vind is het dat ook niet?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 7 juli 2022 16:32
    @Riyakuya Nou je kunt de laatste 2 showcases op Gamescom terugkijken ik kan mij niet een goede nieuwe aankondigingen herinneren van Xbox. Dus als ze niets spannends te tonen hebben mogen ze van mij beter wegblijven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 7 juli 2022 18:09
    @Snoop213 voor jou wellicht niet. Ik had er geen problemen mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 7 juli 2022 18:34
    @Riyakuya Gelukkig geniet jij er wel van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Tokumei

    • 7 juli 2022 17:23
    @Snoop213 Alhoewel ik dat graag zou zien, denk ik niet dat dat zal gebeuren. Ze zeggen expliciet "al aangekondigde games"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 7 juli 2022 17:36
    @Tokumei Verwacht het ook niet was meer een hele stille hoop

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tyranus

    • 7 juli 2022 18:58
    @Snoop213

    Doe mij maar avowed

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 7 juli 2022 19:55
    @Tyranus Ik heb niet zoveel met obsidean. Dus voor mij absoluut Banjo kazooie.Maar we gaan het misschien wel krijgen maar niet deze Gamescom haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 7 juli 2022 15:07
    Hallo, een offtopic bericht:

    Een tijdje geleden heb ik bij Jacco aangekaart dat ik mijn eigen berichten niet meer kon verwijderen. Ik heb hier verders niets meer over teruggehoord, maar ik kan nu ook mijn inbox niet meer openen (er staat '"ophalen berichten" maar dat verandert dus niet) en kan dus niet meer zien wie er op mijn gereageerd heeft. Dit is op de Google browser/firefox/mobiel. Ik denk dus dit dit iets te maken heeft met mijn account? Wat kan ik hier aan doen? (of de redactie).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 7 juli 2022 15:11
    @Markus88

    Ik kan mijn eigen berichten inderdaad ook niet meer verwijderen. Heel raar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 7 juli 2022 15:14
    @Markus88
    Ik heb hetzelfde. Het ophalen van je berichten is een probleem dat pas vorige week is ontstaan (bij mij althans).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 8 juli 2022 11:10
    @The_Stifmeister oh, nou "gelukkig" dat ik niet de enigste ben dan. Dan laat ik het voor wat het is en hoop ik maar dat de gamer.nl redactie er wat mee doet!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tyranus

    • 7 juli 2022 18:59
    @Markus88

    Wat verwacht je , kunnen niet eens een spam filter maken, terwijl ze volgens mij toch wel genoeg inkomsten hebben

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 8 juli 2022 06:34
    @Tyranus
    Gisteren weer moeten zoeken waarom het m'n bericht gemarkeerd werd als spam. Het was het woord 'een' met accenten erop.

    Echt nergens zo'n slecht spam filter gezien. Behalve dat ie er uberhaupt over valt, krijg je ook geen informatie waarom het als spam gemarkeerd is. (Blijkbaar is uberhaupt correct geschreven ook spam)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tyranus

    • 9 juli 2022 09:34
    @FishSt1ck

    Het is iig slecht gemaakt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 7 juli 2022 15:13
    Hopen op nieuws over Everwild, Fable, Perfect Dark & TES6 (die laatste is ijdele hoop, ik weet het). Verder vertrouw ik geen roddels, dus over nog niet aangekondigde games ga ik het niet hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 7 juli 2022 15:19
    @PietS. Er staat in het nieuwsbericht dat er updates komen van de al aangekondigde games voor de komende 12 maanden.

    Beetje onzinnig om dan op meer te hopen.