Nieuws

Xbox Games With Gold voor november bevestigd

Microsoft bevestigt gelekte titels

Geschreven door Aida . op
Microsoft heeft de games voor de Games With Gold novembermaand bevestigd. De games uit de lijst werden al eerder gelekt, maar waren nog niet bevestigd.

Pneuma: Breath of Life is de hele maand november gratis te verkrijgen. De game Knight Squad is van 16 november tot en met 15 december voor het eerst beschikbaar en gratis te downloaden.

Xbox 360 gebruikers kunnen tussen 1 november en 15 november het spel DiRT 3 downloaden, of kiezen voor Dungeon Siege 3 die van 16 november tot 30 november gratis te krijgen is. Beide spellen zijn ook backwards compatible met de Xbox One zodra de functie hiervoor op 12 november beschikbaar wordt gesteld. 

Bron: Microsoft

Dit artikel delen:

Lees meer

LEGO Dimensions Rocket League krijgt mutators in november
14

Reacties op: Xbox Games With Gold voor november bevestigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • haastnooit

    • 28 oktober 2015 17:52
    Kent iemand pneuma? Doet me een beetje aan myst denken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ksmai

    • 28 oktober 2015 18:24
    Die backwards compatibility is een goede zet. Zou willen dat de ps4 dat had. Wordt interresant, die xbox

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • J-Beckers

    • 28 oktober 2015 18:34
    Zat laatst te twijfelen om Pneuma te kopen maar vond 20eu wel erg veel. Mooi dat ie nu gratis is; wel weer eens zin in een puzzel game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Taken NL

    • 28 oktober 2015 19:10
    Pneuma staat op mijn twijfel lijstje, wel kopen of niet kopen, dit is goud…..gold.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NightyNite

    • 28 oktober 2015 20:57
    "Xbox 360 gebruikers kunnen tussen 1 november en 15 november het spel DiRT 3 downloaden, of kiezen voor Dungeon Siege 3 die van 16 november tot 30 november gratis te krijgen is."

    Ik heb sinds kort een Xbox One (helaas net de remastered edition van Tomb Raider gemist :( ) Klopt het dat het voor de Xbox 360 spellen je of de ene of de ander kunt kiezen of de ander, maar niet allebei?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 28 oktober 2015 21:30
    Alle games hierboven kan je spelen dus je hoeft niet te kiezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mhnl1979

    • 29 oktober 2015 08:29
    Je kunt de gewoon allebei aanschaffen en ze zijn dan 12 november speelbaar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NightyNite

    • 29 oktober 2015 12:43
    Bedankt voor de reactie allebei. Misschien dat ik Pneuma ga proberen, Knight Squad ken ik niet, wellicht ook het proberen waard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 28 oktober 2015 21:29
    LOL toevallig 2 weken geleden Dirt 3 gekocht voor paar euro, owell disc versie kan geen kwaad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sinas

    • 28 oktober 2015 22:02
    Hier kan sony nog wat van leren :) 360 games op de One geweldig gewoon!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Taken NL

    • 28 oktober 2015 22:35
    Ik had een PS4 elke maand weer een teleurstelling!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SirWilliams

    • 28 oktober 2015 22:37
    Doormiddel van BC dus 4 Games voor de Xbox One eigenaren? Xbox Gold is zijn lidmaatschap meer dan waard :)! Go Microsoft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • warie

    • 28 oktober 2015 23:13
    Amen to that 😊

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 29 oktober 2015 08:38
    Ja dit is echt geweldig voor Xbox eigenaren. Ik zou 1000x liever een 'oude' PS3 game verkiezen boven zo'n waardeloos stuk indie rommel op de PS4 waar ik tot nu toe elke maand mee teleurgesteld ben (en die ik niet eens ga downloaden).