Nieuws
Games with Gold

Xbox Games with Gold van juni bekendgemaakt

Goat Simulator, Super Meat Boy, The Crew en Xcom: Enemy Unknown

Geschreven door Michel Musters op

Microsoft heeft de Xbox Games with Gold van juni bekendgemaakt. Deze games zijn gratis te downloaden voor mensen met een Xbox Love Gold-abonnement.

De Xbox One-versie van Goat Simulator is van 1 tot en met 30 juni gratis. De racegame The Crew is op Xbox One van 16 juni tot en met 15 juli gratis.


Op de Xbox 360 kunnen Gold-leden tussen 1 en 15 juni gratis Super Meat Boy downloaden. De strategische game Xcom: Enemy Unknown is daar van 16 tot en met 30 juni gratis. Beide games zijn backwards compatible dus ook speelbaar op Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ren over daken in lanceringstrailer Mirror's Edge Catalyst Grote Horizon: Zero Dawn-poster voor E3 hangt in Los Angeles
21

Reacties op: Xbox Games with Gold van juni bekendgemaakt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Bastiaan

    • 25 mei 2016 09:24
    Eindelijk eens een keer wat games die de moeite waard zijn op xbox one. Altijd het idee gehad dat die er maar karig vanaf kwam. (op sunset overdrive na dan laatst)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 25 mei 2016 09:33
    @Bastiaan

    Alleen deze maand vond ik minder maar de rest is tot op heden prima, tenzij het games zijn die iemand niks vind.

    Helaas kan niet iedereen elke maand er blij mee worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelE30

    • 25 mei 2016 11:54
    @Bastiaan Sunset Overdrive & Tomb Raider maken het voor mij de moeite waard :) Plus dat er momenteel ook flink veel prima X360 games bij komen (bijvoorbeeld Gears of War 3).

    Wat mij betreft prima compensatie, ik ben tot nog toe zeer tevreden over het programma.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bastiaan

    • 26 mei 2016 11:41
    @MikkelE30 @ShadowX ik denk dat ik qua xbox360 games al wat te verwend ben geweest toen je een groot aantal games nog kon branden :) en ik de games waarover ik twijfelde dus lang niet altijd legaal kocht.

    Ik was Tomb raider inderdaad vergeten die was ook zeker de moeite waard, daarbij smaken verschillen games zoals defense grid en sidescrollers zijn niet echt mijn ding.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelE30

    • 26 mei 2016 16:34
    @Bastiaan Eens, ik moet bekennen dat vooral Tomb Raider en Sunset Overdrive mij erg blij gemaakt hebben (Sunset Overdrive is 1 van m'n favoriete games aller tijden). GOAT Simulator heb ik toevallig over getwijfeld om aan te schaffen, maar was me het geld net niet waard terwijl het wel hartstikke leuk is.

    The Crew heb ik dan toevallig al als the Wild Run edition, maar heb ik ontzettend spijt van. Inmiddels ben ik aan het genieten van Dirt Rally, heerlijk spel :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bastiaan

    • 30 mei 2016 09:34
    @MikkelE30 Had de trial van GOAT simulator gespeeld, inderdaad een spel wat vermaakt maar niet echt het geld waard is. The crew ben ik stiekem toch wel benieuwd waard maar door tegenvallende recensies toch niet gekocht. Dirt Rally is inderdaad een van de betere race spellen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sinas

    • 25 mei 2016 09:30
    Weer een maand beter dan PSplus

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 25 mei 2016 09:35
    Geen slechte maand, The Crew is een game waar ik al langer over twijfelde.

    Jammer dat RDR het niet geworden is maar vermoed dat die game gewoon komt tijdens de E3 aankondiging van deel 2 en dat ze dan erbij vermelden dat RDR in de maand Juli er gratis komt.

    Ik hoop dat me vermoeden juist is :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 25 mei 2016 10:19
    Nu maar afwachten wat Sony gaat brengen met PS+ voor Juni, Tropico en Table Top Racing heb ik gedownload maar niet naar omgekeken nog

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 25 mei 2016 10:50
    @El Ninjo Heb ook tropico gedownload maar geen tijd gehad door UC, ben benieuwd wat ze gaan brengen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 25 mei 2016 11:01
    Sony, kijken jullie mee?

    Ik speel met zeer veel plezier op de PS4 hoor, maar zo af en toe een gratis extraatje via PS Plus zou wel leuk zijn. Ik heb vorige maand die racegame gedownload en me er 2 dagen prima mee vermaakt. Maar een mooie AAA game die ik nog nooit gespeeld heb zou leuk zijn. Een the Crew zou ik namelijk zeker downloaden en spelen, maar we gaan het meemaken xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 25 mei 2016 13:05
    The Crew! Ik zat er laatst nog over te twijfelen om die te kopen. Wat ben ik blij met de Gold Games van Xbox haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 25 mei 2016 13:12
    The Crew en Super Meat Boy, not bad at all!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 25 mei 2016 13:50
    Crew is een matige racegame vind ik, veel te arcadisch en de ruimtelijke immersie dat je door heel de VS kan rijden voel je geen moment. Goat simulator….tja….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 25 mei 2016 14:33
    @Grohe

    Speel jij maar die gratis indies

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 25 mei 2016 17:13
    @RavenMMG,

    Er is niks gratis aan. Maak dat nou 's niet jezelf wijs.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 27 mei 2016 19:00
    @Grohe

    Ik betaal nog steeds hetzelfde voor live als jaren geleden , dus ja ik noem dat gratis // bonus


    Bij Sony mot je voor alles dokken zelfs voor backwards comp , wat volgens Sony niet mogelijk was op de ps4

    Alleen maar om je doe streaming service door de strot te duwen

    Kut bedrijf

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NIGHTMARE

    • 25 mei 2016 15:11
    @Grohe

    eens met dat het een matige game is maar het feit dat ms maandelijks nog steeds relevante games weg geeft is top en daar mag sony wel eens wat van leren!!
    inplaats van constant die sullige indie games kunnen ze ook wat oudere ps4 games kiezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 25 mei 2016 14:31
    4 games die ik nog niet heb; dat is een plus. Vind het wel jammer dat ze bij de Crew niet voor The Crew: Wild Run zijn gegaan, aangezien die uitbreiding de game blijkbaar een stuk beter maakt.. Verder tevreden hoor!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 25 mei 2016 15:22
    @kleinekoosjer misschien komt de uitbreiding er met korting als een deal with gold. Was bij Sunset Overdrive ook zo met de Season Pass