Nieuws
As Dusk Falls

Xbox Game Pass-titels voor de rest van juli bekend

Waaronder As Dusk Falls, Watch Dogs 2 en Inside

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft bekendgemaakt welke spellen er de rest van deze maand naar Xbox Game Pass komen.

Vanaf vandaag zijn As Dusk Falls (console, pc en cloud) en Watch Dogs 2 (console, pc en cloud) beschikbaar. Vooral As Dusk Falls valt op, aangezien het een exclusieve Xbox- en pc-game is. Het spel volgt twee gezinnen die terechtkomen in een gijzeling ergens in Arizona, VS. Daarna volgen spelers het leven van deze gezinnen. De unieke grafische stijl is een van de belangrijkste kenmerken van de game.

Op 21 juli volgen de games MotoGP 22 (console, pc en cloud), Sins of a Solar Empire: Rebellion (pc) en Torment: Tides of Numenera (console en cloud). Op 29 juli tot slot wordt Inside (console, pc en cloud) toegevoegd.

Er wordt ook weer touch-besturing aan diverse games op de cloud toegevoegd zodat ze makkelijker te besturen zijn op smartphones. Het gaat om de volgende spellen:

  • Citizen Sleeper
  • Disc Room
  • Escape Academy
  • Garden Story
  • Little Witch in the Woods (Game Preview)
  • Lost In Random
  • Spacelines from the Far Out
  • Umurangi Generation
  • Yakuza 0
  • Yakuza Kiwami
  • Yakuza Kiwami 2
  • As Dusk Falls

De volgende games verdwijnen op 31 juli van de service:

  • Dodgeball Academia (console, pc en cloud)
  • Katamari Damacy Reroll (console, pc en cloud)
  • Lumines Remastered (console, pc en cloud)
  • Omno (console, pc en cloud)
  • Raji: An Ancient Epic (console, pc en cloud)

Meer over bovenstaande games valt op Xbox Wire te lezen.

Xbox Wire

Dit artikel delen:

Lees meer

Bungie sleept Destiny 2-cheater voor de rechter Animatieserie gebaseerd op Grounded op komst
22

Reacties op: Xbox Game Pass-titels voor de rest van juli bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ziminar

    • 19 juli 2022 09:19
    Inside is echt een goeie game.
    WD2 ga ik wel een keertje doen, ideaal game pass materiaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 19 juli 2022 09:33
    @Ziminar inside heb ik echt van genoten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 19 juli 2022 10:35
    @Roy36NL zeker, Limbo was ook top.
    Watch Dogs lijkt me niet super maar ga ik wel even proberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 19 juli 2022 10:44
    @Ziminar is wel leuk hoor geen hoogstaand iets maar wel vermakelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 19 juli 2022 10:47
    dubbel en post verwijderen werkt niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 juli 2022 12:14
    @Roy36NL as dusk falls scoort heel goed zag ik in aantal reviews.
    Het is niet perse mijn game zo click and piont adventure.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 19 juli 2022 13:48
    @hulstpower you had me at point and click adventure. Die ga ik zeker spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 19 juli 2022 12:33
    77 totaal op metacritics en dat is omdat Xbox tavern een 100 geeft (wij van wc eend ) het is denk ik weer de gewone mediocre game pass game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robskeee

    • 19 juli 2022 12:55
    @Roy36NL Waar heb jij het over?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 19 juli 2022 13:12
    @Robskeee over as dusk fall

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 juli 2022 13:28
    @Roy36NL wel grappig dat als metavritic een sony game naar beneden haalt zegt je is metacritic die neem ik niet serieus en als xbox game is haal je dat wel naar voren als aandachts punt. Maar zoals ik ook al zei mijn game is het niet dus verdedig de game niet hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 19 juli 2022 13:43
    @hulstpower ik neem het ook niet serieus. Ik zeg alleen op metacritics krijgt het een 77 en nu neem ik de journalistieke gedeelte wel wat serieuzer dan het user gedeelte. Maar lees vooral dat het eerste gedeelte heel goed is en het tweede gedeelte als een nachtkaars uit gaat wat jammer is voor een storydriven game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 juli 2022 14:14
    @Roy36NL dat zou kunnen zag een paar revieuws die gaven het een hoog cijfer, verder niet in verdiept want het is mijn game niet echt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 19 juli 2022 14:24
    @hulstpower nee click en point sla ik ook over. Maar de style ziet er wel cool uit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 juli 2022 14:38
    @Roy36NL ook dat vind ik niet zo heel vet, geef mij maar detroid become human soort achtige game dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 19 juli 2022 15:29
    @hulstpower Detroit Become Human is een hele mooie game met een goed verhaal zeker. Maar verder hoef je er niet echt bij na te denken, het is een interactieve film, en dat is prima. Ik ben opgegroeid met de old school adventures zoals Leisure Suit Larry, Space Quest, King’s Quest, Monkey Island en Maniac Mansion.
    Ik kijk wel weer uit naar een goeie point and click adventure. Weet niet of deze game dat is maar ik vind het proberen waard. Zonder game pass had ik die game nooit ontdekt of geprobeerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 juli 2022 18:55
    @Ziminar ik vind games zoals detroid become human heerlijk zo nu en dan, weet nog de eerste die ik speelde van hun fahrenheit toen dacht ik een time xbox ex maar dat weet ik niet meer zekee

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 19 juli 2022 18:59
    @hulstpower Fahrenheit vond ik ook een zeer goede game, wel vaag maar dat maakte hem juist leuk. QuickTime events vind ik alleen niet erg een originele gameplay element

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 19 juli 2022 13:06
    Komen deze games ook naar de nirmale PC pass? Of moet dan de Ultimate hebben?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 19 juli 2022 13:44
    @CroniC in de tekst staat welke er naar pc komen