Nieuws

Xbox Game Pass-spellen van de tweede helft van november onthuld

Met o.a. Pentiment, Gungrave G.O.R.E. en Dune: Spice Wars

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft onthuld welke games gedurende de rest van november naar Xbox Game Pass komen.

Vanaf vandaag zijn de spellen Pentiment (console, pc en cloud) en Somerville (console, pc en cloud) op Xbox Game Pass beschikbaar.

Dune: Spice Wars (pc), Ghostlore (pc), Lapin (console, pc en cloud) en Norco (console en cloud) komen op 17 november naar de service. Op 22 november volgt Gungrave G.O.R.E. (console, pc en cloud) - hieronder is tevens een nieuwe trailer van het spel te zien. 

Op 29 november volgen tot slot Insurgency: Sandstorm (console en pc), Warhammer 40,000: Darktide (pc) en Soccer Story (console, pc en cloud).

De volgende games verdwijnen op 30 november van de service:

  • Archvale (console, pc en cloud)
  • Deeeer Simulator (console, pc en cloud)
  • Final Fantasy XIII-2 (console en pc)
  • Mind Scanners (console, pc en cloud)
  • Mortal Shell (console, pc en cloud)
  • Space Warlord Organ Trading Simulator (console, pc en cloud)
  • Undungeon (console, pc en cloud)
  • Warhammer 40,000: Battlesector (console, pc en cloud)

Lees meer over de games die worden toegevoegd op Xbox Wire.

Dit artikel delen:

Lees meer

Phantom Liberty-uitbreiding voor Cyberpunk 2077 wordt betaalde dlc Microsofts Clippy staat op nieuwe kersttrui
16

Reacties op: Xbox Game Pass-spellen van de tweede helft van november onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ziminar

    • 15 november 2022 17:04
    Somerville en Pentiment ga ik snel proberen, maar ben nog bezig met Monkey Island.
    Kan ik ergens tijd bijkopen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 15 november 2022 18:59
    @Ziminar Juist daarom vind ik het zo irritant dat ze het maar 2 weken van tevoren aankondigen. Als ze het een maand of 2 maanden van tevoren laten weten kun je tenminste nog even rustig ervoor gaan zitten. Nu speel ik wel eens spellen uit met een guide ernaast om hem maar af te krijgen en daar wordt het allemaal niet leuker van…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 15 november 2022 19:05
    @melody het is een hobby, geen werk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GangstaLean

    • 16 november 2022 16:05
    @brushaway Hahaha!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 23 november 2022 19:26
    @brushaway Mooie grap maar werk is ook mijn hobby niet en als ik het spel toch een keer wil spelen dan liever gratis en gehaast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 24 november 2022 08:51
    @melody Wat een rare instelling.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 15 november 2022 17:24
    Pentiment ga ik proberen voor de rest niks bijzonders heb zin in Callisto Protocol over dik 2 weken die houdt me wel ff bezig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 15 november 2022 21:59
    Leuk lijstje

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 15 november 2022 23:11
    Te druk met God of War daarna callisto. De A games zullen even moeten wachten tot ik alles uit de AAA games heb gehaald. Ik hoor hele goede verhalen over pentiment, maar zit weinig gameplay in denk echt dat het een niche game is misschien een keer kopen voor mijn steamdeck

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 november 2022 07:28
    @TripleR40 je moet het in zelfde hoekje stoppen als een monkey island denk ik. Het moet je liggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 16 november 2022 07:36
    @hulstpower ja die vind ik wel leuk maar daar zit een hoop jeugdsentiment bij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 november 2022 07:38
    @TripleR40 ja het is een vervolg op een ps2 game dacht ik

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 16 november 2022 01:18
    Sommervile klein stukje gespeeld wel tof. The Pentiment is niet voor mij denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 november 2022 07:29
    Gungrave gore Day one gp ok. Weet niet meer welke show de game getoond werd maar zag er toen wel grappig uit, leuk kan hem nu proberen maar te veel games om nog uit te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 16 november 2022 08:20
    Insurgency: Sandstorm is echt een aanrader voor diegene die wel van een shooter houden die wat realistischer is! Wil je niet tegen echte mensen spelen, probeer vooral dan ook de coop modus!

    Tevens is de titel in het artikel verkeerd gespeld, het heet niet insurgence, maar insurgency!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 17 november 2022 16:41
    Wat zie nu pas dat Soccer Story naar game pas komt, daar had ik even over heen gekeken, nice!