Nieuws
Ghost Recon Wildlands

Xbox Game Pass-spellen van de eerste helft van augustus bekend

Met o.a. Ghost Recon Wildlands Two Point Campus

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft bekendgemaakt welke spellen er in de eerste helft van deze maand op Xbox Game Pass verschijnen.

Dat deed het bedrijf op Xbox Wire, waar meer details over de aangekondigde games te lezen zijn. Vanaf vandaag is in ieder geval de Ubisoft-actiegame Ghost Recon Wildlands beschikbaar op Game Pass voor console, pc en de cloud.

Dat wordt gevolgd door Shenzen I/O (pc) en Turbo Golf Racing (Xbox Series, pc en cloud) aanstaande donderdag. Op 9 augustus volgt Two Point Campus (console, pc en cloud), dat op die dag ook officieel uitkomt. Op 11 augustus tot slot worden Cooking Simulator (console, pc en cloud), Expeditions: Rome (pc) en Offworld Trading Company (pc) toegevoegd.

Gamers kunnen ook nieuwe dlc voor games op Game Pass verwachten. Vandaag zijn Episode One: Flux aan Citizen Sleeper en Landing Force Mission en Weapon Pack aan Sniper Elite 5 toegevoegd, en donderdag begint het zevende seizoen van Sea of Thieves.

Op 15 augustus verdwijnen de volgende games van Game Pass:

  • Boyfriend Dungeon (console, pc en cloud)
  • Curse of the Dead Gods (console, pc en cloud)
  • Library of Ruina (console, pc en cloud)
  • Starmancer (pc)
  • Train Sim World 2 (console, pc en cloud)
Xbox Game Pass

Dit artikel delen:

Lees meer

Switch-uitverkoop voor multiplayergames begint donderdag Activision Blizzard ziet daling in hoeveelheid spelers
15

Reacties op: Xbox Game Pass-spellen van de eerste helft van augustus bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Improv

    • 2 augustus 2022 16:00
    Hmm nice. Zeker tof dat ubisoft games er ook aanzienlijk meer in komen tegenwoordig. En two point campus lijkt me lachen. Offworld trading company ook op pc wel gespeeld. Zeker leuk met vrienden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 2 augustus 2022 16:11
    @Improv ja wat mij wel opvalt is de games die plus niet heeft komen in gamepass. Wel leuk want ubi had nog wat games die ik niet afgemaakt had of nooit gespeeld had en nu toch weer even oppak op ps of xbox.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 2 augustus 2022 16:28
    Ik sta steeds meer achter mijn keuze dat ik gamepass gecanceld heb. Weer niks voor mij deze maand

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 2 augustus 2022 16:46
    @Roy36NL gaat voor jou ook verlopig niet echt wat bij komen denk ik, misschien high on life als ie uit is of atomic heart.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 2 augustus 2022 16:50
    @hulstpower atomic heart ziet er zeker tof uit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 2 augustus 2022 16:55
    @Roy36NL Ik heb toch al 99 euro voor 3 jaar betaalt. Maar vorige maand is a dusk falls uitgekomen. Nu met mijn 2e playtrough bezig is voor mij echt een top 3 game. Ik denk dat jij nog teveel gefocust bent op triple A games. Maar ik merk dit jaar dat ik de kleinere games veel toffer vindt. En Two point campus wil ik ook proberen het vorige deel was ook erg leuk. Verder is het dit jaar qua triple A games niet in orde maar vol jaar juist weer wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 2 augustus 2022 17:01
    @Snoop213 had as dusk falls even op telefoon geprobeerd en lijkt er wel op of de game daar echt voor gemaakt is speelde perfect op een telefoon.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 2 augustus 2022 17:19
    @Snoop213 leuk maar ik gaf alleen mijn mening anders verzanden we dadelijk weer in eindeloze discussies ik vind het allemaal pauper games wat er tot nu to op uit komt. Jou wens ik alle plezier toe met de gamepass

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 2 augustus 2022 17:55
    @Roy36NL Maar mijn mening is dat je teveel focust op triple A games. Want de toffe kleine games die er genoeg op verschijnen hoor ik je nauwelijks over. Als Xbox geen grote blockbusters heeft gebruik je dat tegen diegene die The last of us remake niets vinden. Terwijl er zoveel leuke andere kleinere games uitkomen. De industrie draait niet alleen op grote triple A games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 2 augustus 2022 20:29
    @Roy36NL allemaal stuk voor stuk pauper games idd.
    Al sinds de release van Gamepass is er geen enkele goede game uitgekomen.

    Dat ze er bij MS nog geld voor durven te vragen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 3 augustus 2022 00:53
    @xeros wat er in 2022 op verschenen is hadden ze voor mij weg kunnen laten vind het allemaal de sap de kool niet waard. Zullen er mensen zijn die er plezier aan beleven vast wel. Ik ben er in ieder geval niet 1 van dus ik laat heel het circus aan mij voorbij gaan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 2 augustus 2022 16:38
    Buiten two point campus niet veel interessants

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 2 augustus 2022 17:12
    Ik baal er van dat ik de namen van een paar indie games niet heb onthouden die tijdens de persconferentie langskwamen. Weet niet of die al uit zijn maar die zagen er zo vet uit. Kwamen wel allemaal naar gamepass dacht ik.

    Edit: waren van die 2D 3D sideview platformers of hoe dat heet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 2 augustus 2022 17:57
    @MissMeNL Metroidvaina. Oa the Case of Benedict Fox. Nee die komt pas in 2023. Maar ook Somerville, Replaced oa.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 2 augustus 2022 18:31
    @Snoop213

    Ja case of benedict fox en replaced waren het. Thanks. Gelijk bewaard. Vooral replaced.

    Edit: en Somerville ook nog ja.