Nieuws
Immortals

Xbox Game Pass-games voor de rest van augustus bekendgemaakt

Met o.a. Immortals Fenyx Rising en Commandos 3 HD Remaster

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft bekendgemaakt welke games er in de tweede helft van augustus naar Xbox Game Pass komen.

De game Coffee Talk is nu beschikbaar op Game Pass voor console, pc en cloud. Het spel, dat gemaakt is door wijlen Mohammed Fahmi en zijn team, speelt zich af in een koffiehuis waar fantasievolle wezens langskomen. Spelers maken niet alleen koffie voor de klanten, ze luisteren ook naar de problemen waar zij mee zitten.

Vanaf 23 augustus wordt Midnight Fight Express (console, pc en cloud) aan Game Pass toegevoegd, terwijl op 25 augustus Exapunks (pc) en Opus: Echo of Starsong (console en pc) volgen. Op 30 augustus wordt Ubisoft-adventuregame Immortals Fenyx Rising (console, pc en cloud) toegevoegd, alsmede Commandos 3 HD Remaster (console, pc en cloud), Immortality (Xbox Series X en S, pc en cloud) en Tinykin (console en pc).

Ook worden er touch-controls aan de volgende zestien games toegevoegd, zodat ze makkelijker speelbaar zijn op de smartphone via de cloud: 

  • Chorus
  • Coffee Talk
  • Dragon Age 2
  • Dragon Age Origins
  • Floppy Knights
  • MLB The Show 22
  • Matchpoint
  • My Friend Peppa Pig
  • Paw Patrol The Movie: Adventure City Calls
  • Skate
  • Star Wars: Squadrons
  • Super Mega Baseball 3
  • Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge
  • Turbo Golf Racing
  • Turnip Boy Commits Tax Evasion
  • Two Point Campus

Tot slot verdwijnen er op 31 augustus weer een aantal games van Xbox Game Pass. Het gaat om de volgende spellen: 

  • Elite Dangerous (console en cloud)
  • Hades (console, pc en cloud)
  • Myst (console, pc en cloud)
  • NBA 2K22 (console en cloud)
  • Signs of the Sojourner (console, pc en cloud)
  • Spiritfarer (console, pc en cloud)
  • Twelve Minutes (console, pc en cloud)
  • Two Point Hospital (console, pc en cloud)
  • What Remains of Edith Finch (console, pc en cloud)
  • World War Z (console, pc en cloud)

Meer details zijn op Xbox Wire te lezen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Call of Duty: Warzone 2.0 komt mogelijk op 16 november uit Campagne CoD: Modern Warfare 2 week eerder speelbaar met pre-order
13

Reacties op: Xbox Game Pass-games voor de rest van augustus bekendgemaakt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Bart81

    • 17 augustus 2022 10:44
    Immortals Fenyx Rising, Commandos 3 HD Remaster, Midnight Fight Express en Coffee Talk maar eens proberen. Mooie maand!

    Wat blijft het toch een geweldige uitvinding dat Game Pass. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 17 augustus 2022 11:50
    @Bart81 Immortals Fenyx Rising is een zeer vermakelijke game, Commandos 3 vroeger veel gespeeld en die ga ik zeker nog een keer proberen.
    Coffee Talk ziet er uit als een leuk tussendoortje.
    Midnight Fight Express ziet er lachen uit met goeie muziek. Doet me een beetje denken aan My Friend Pedro en daar heb ik me zeker mee vermaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 17 augustus 2022 12:03
    @Bart81 Ik hoor ook goede verhalen over Tinykin, waarvan een demo op steam staat wat ik hoorde en ook immortaility moet interressant worden , naast de al door jou genoemde games zijn er dus weer erg veel spellen deze maand om uit te proberen. Immortals heb ik al gekocht op release, maar de anderen zijn spellen die ik anders nooit zou spelen maar wel ga proberen onder gamepass. Dat vind ik zelf zo geweldig aan gamepass het geeft me toegang tot games die ik anders over het hoofd zou zien of niet zou gokken om te kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 17 augustus 2022 13:08
    @Lavalera september krijgt een mooie day one release van een castlevania achrige game moon nog iets. Als dat je ding is zeker prberen ook beetje de oude nintendo 8bit style

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 17 augustus 2022 13:35
    @hulstpower Moonscars heet die game. Ik had hem al wel gezien maar het is een Souls like en dat is over het algemeen niet mijn type game. Oktober kijk ik dan wel heel erg naar uit, dat ziet eruit als een top maand met A plague tale, High on life, Scorn en Persona 5 (die ik nog steeds moet spelen).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 17 augustus 2022 14:13
    @Lavalera op persona na kijk ik ook uit naar die games, vooral high on life lijkt me leuk. Bij moonscars lreeg ik beetje ori gevoel wat een metroidvania game word genoemt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 17 augustus 2022 15:13
    Wat is dit nu weer heb al 200 uur in elite dangerous gestopt en nu halen ze hem eraf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 17 augustus 2022 15:57
    @GoofyZ3 Je kan hem alsnog aanschaffen, je bent je progressie dan niet kwijt als het goed is.
    Dat niet alle games er permanent op staan is toch niet nieuw?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 17 augustus 2022 19:03
    @Ziminar was een trol bericht, maar het is wel vreemd want elite dangerous is wel zo'n spel wat je honderden uren kan spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 17 augustus 2022 22:36
    @GoofyZ3 ja snap ik, is natuurlijk om je geinteresseerd te maken. Is eigenlijk een soort demo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robskeee

    • 17 augustus 2022 15:39
    Immortals Fenyx Rising altijd al willen spelen maar nooit van gekomen, mooi dat ik er destijds niet voor betaald heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 17 augustus 2022 16:22
    Heel veel zin in Fenyx. Wel jammer dat What Remains of Edith Finch verdwijnt, net nu die next gen update heeft gehad. Heb hem wel al uitgespeeld; maar is een game die ik graag aan mijn vrienden (en hun vriendinnen) aanraad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 17 augustus 2022 16:43
    Niet zo veel bijzonders tussen helaas