Nieuws

Xbox Game Pass-games voor de eerste helft van oktober bekend

Met o.a. Chivalry 2, Scorn en A Plague Tale: Requiem

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft bekendgemaakt welke spellen er in de eerste helft van oktober naar Xbox Game Pas komen.

Vandaag wordt Chivalry 2 (console, pc en cloud) toegevoegd, gevolgd door The Walking Dead: The Complete First Season (pc), The Walking DEad: Season Two (pc) en Medieval Dynasty (Xbox Series X en S) aanstaande donderdag.

Op 11 oktober komen vervolgens Costume Quest (console en cloud) en Eville (console en pc) naar Game Pass, gevolgd door Dyson Sphere Program (pc) op 13 oktober. Op 14 oktober komt de horrorgame Scorn (Xbox Series X en S, pc en cloud) uit, gevolgd door A Plague Tale: Requiem (Xbox Series X en S, pc en cloud) op 18 oktober. Meer informatie over de games is op Xbox Wire te lezen.

Op 15 oktober worden de volgende spellen van Game Pass afgehaald:

  • Bloodroots (console, pc en cloud)
  • Echo Generation (console, pc en cloud)
  • Into The Pit (console, pc en cloud)
  • Ring of Pain (console, pc en cloud)
  • Sable (console, pc en cloud)
  • The Good Life (console, pc en cloud)
Xbox Game Pass

Dit artikel delen:

Lees meer

Freelancer-modus komt begin 2023 naar Hitman 3 Microsoft: 'Sony en Nintendo blijven na Activision-overname de grootsten'
13

Reacties op: Xbox Game Pass-games voor de eerste helft van oktober bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Aerofox81

    • 4 oktober 2022 15:42
    Scorn zou ik nooit kopen, maar nu ga ik hem zeker proberen.
    A plague tale ga ik sowieso doen!
    Genoeg te doen deze maand.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 4 oktober 2022 15:55
    Plague Tale op mijn verjaardag, wat een fijn kado. Zin in!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • FukijamaPS4

    • 4 oktober 2022 16:00
    Ik ben benieuwd naar Scorn en A Plague Tale: Requiem.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 4 oktober 2022 16:16
    A plaque tale en Scorn 2 hopelijk mooie kwalitatieve toevoeging aan gamepass. En de start van een mooi game najaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkSlide.nl

    • 4 oktober 2022 19:50
    @Snoop213 A Plaque Tale 2: the Dentist's Nightmare: Requiem

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 4 oktober 2022 16:30
    Chivalry 2!! Ben ik zeker blij mee. Genoten van het eerste deel. Scorn was ik bij de aankondiging best enthousiast over, maar hoe meer ik zag, hoe minder mijn enthousiasme werd. Uiteraard ga ik hem wel proberen, want….gamepass!
    A plague tale lijkt me ook heel gaaf. Helaas het eerste deel niet gespeeld. Maar altijd interesse in gehad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 4 oktober 2022 16:47
    voor de 1e 2 weken 2 leuke games voor mij scorn en plague tale.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 4 oktober 2022 17:14
    Ik kijk erg uit na Persona 5 op de 21e.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 4 oktober 2022 19:58
    Mooi rijtje games!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 4 oktober 2022 23:25
    Wat een armoede, hopen op goede games elke maand. Succes met jullie abbo mensen. Ik hoop dat je er veel plezier uithaalt. Hoe ging dat nieuwe gezegde ook alweer. You will own nothing, but you will be happy. LoL

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 5 oktober 2022 00:32
    @GoofyZ3 probeer eerst even na te denken voordat je iets typt. A plaque tale wordt gewoon een meer dan prima game. Scorn en High on Life hopelijk ook. En dan heeft gamepass al Deathloop, Tinykin, Turtles Shredders revenge, Two point campus, 5 toffe titels gehad plus de aankomende 3 zijn 8 toffe games. Vorig jaar Psyconauts 2, Forza Horizon 5 Flight Simulator Halo infinite ook 4 prima games. Dus gamepass is gewoon goed bezig. En vanaf vol jaar komen er voldoende titels aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 5 oktober 2022 05:23
    @Snoop213 nu forceer je na mijn mening wel een beetje hoor. Ik vond verleden jaar het gamepass jaar veel beter. Dit jaar veel opvulling met wat oude games and veel games die je never nooit zal kopen maar leuk om een keertje te spelen. Volgend jaar maar hopen op een MS waardig jaar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 5 oktober 2022 07:14
    @TripleR40 Het was zeker niet goed dat ben ik met je eens. Maar het is ook niet zo als Goofy aangeeft helemaal niets. Op Deathloop na mis je dit jaar een beetje de grote Triple A games erop helaas maar dat komt volgend jaar