Nieuws

Xbox en Bethesda houden op 13 juni hun E3-presentatie

Om 19:00 uur Nederlandse tijd

Geschreven door Michel Musters op
Op zondag 13 juni wordt de 'Xbox & Bethesda Games Showcase' uitgezonden.

Dit is in feite de E3-livestream van Microsoft en Bethesda. Het eerstgenoemde bedrijf nam eerder dit jaar het laatstgenoemde bedrijf over, vandaar dat de livestreams samen worden gevoegd.

Volgens Microsoft duurt de presentatie anderhalf uur en bevat het "alles wat je wil weten over de epische games line-up die uit de samenwerking tussen Xbox en Bethesda voortvloeit, de ongelooflijke games die deze feestdagen naar Xbox komen, aankomende releases voor Xbox Game Pass en meer".

Het is nog niet bekend welke games er worden getoond, maar aan de illustratie te zien is Halo Infinite in ieder geval aanwezig. Fans speculeren dat de planeet die op de illustratie is te zien, hint naar Bethesda's Starfield.

De afgelopen dagen gingen er al geruchten dat de presentatie op 13 juni zou worden gehouden. Journalist Jeff Grubb claimde dit al. De Xbox & Bethesda Games Showcase is op 13 juni vanaf 19:00 uur Nederlandse tijd onder andere op YouTube en Twitch te zien.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ubisoft toont vrijdag eerste Far Cry 6-gameplay CD Projekt Red nog steeds in gesprek met Sony over PlayStation 4-versie Cyberpunk 2077
18

Reacties op: Xbox en Bethesda houden op 13 juni hun E3-presentatie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roy36NL

    • 27 mei 2021 08:23
    Halo zal dan toch ook wel een release date krijgen. En hoop niet alleen het multiplayer gedeelte. En hoop stiekem op gameplay van Fable. Dan ben ik al een blij mens

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 27 mei 2021 08:48
    @Roy36NL Dat mag ik hopen van wel 343 die een jaar langer de tijd heeft gekregen en the coalition die mee geholpen heeft om grafics beter te krijgen, dat ze nu een datum en misschien een datum voor multiplayer beta of zo.
    Verder ja Fable hoop ik ook maar als geruchten kloppen van forza horizon 5 ben ik bang dat we nog wel even moeten wachten op gameplay van fable.
    Hoop zelf op perfect dark gameplay en starfield en nieuwe game van arkane studios (schijnt iets met vampieren te zijn).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 27 mei 2021 08:59
    @hulstpower vampieren vind ik altijd leuk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 27 mei 2021 09:05
    @Roy36NL Fable zou echt fantastisch zijn, ben zeer benieuwd wat Turn 10 daarvan gaat maken. Ze hebben immers niet veel ervaring met dit soort games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 27 mei 2021 09:13
    @Ziminar das waar. Ik ben geen race game fan, maar als turn 10 de pracht en praal van de landschappen van horizon kan implementeren in een fable setting zullen we toch wel weggeblazen worden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 27 mei 2021 09:53
    @Roy36NL ja ze maken 1 van de mooiste open werelden vind ik. Het detail in forza 4 is ziek gewoon.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 27 mei 2021 10:37
    @Roy36NL ja dat past perfect bij Fable

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    COSMIC_TSAR

    • 27 mei 2021 09:22
    @Ziminar Playground Games* ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 27 mei 2021 09:53
    Oh ja…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    COSMIC_TSAR

    • 27 mei 2021 09:06
    Ongelukkige datum en tijd voor mij, voor het eerst in jaren zal ik m niet live meekrijgen. Dat wordt telefoon uit en later op de avond terug kijken.

    90 minuten voor Xbox en Bethesda samen lijkt wat weinig gezien ze eerst beide een grote show hadden. Maar het is natuurlijk in videovorm en geen podiumpresentatie, dat zal al wat onnodige praatjes on stage schelen. Hopen op weer een dikke presentatie vol vette games, ik begin er alweer zin in te krijgen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 27 mei 2021 10:27
    Perfecte datum en tijd -> Daarna lekker potje NL-Oekraïne kijken. Sluit perfect aan zo.
    13 Juni wordt nu al de mooiste dag van mijn leven ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 27 mei 2021 10:37
    @kleinekoosjer zo heftagh!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 27 mei 2021 11:46
    @kleinekoosjer of de grooste teleurstelling als xbox tegenvalt en oranje verliest ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 27 mei 2021 12:30
    @hulstpower Owee; dan eet ik mijn hoed op!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 27 mei 2021 12:34
    @kleinekoosjer volg voetbal helemaal niet maar gaat oranje door naar volgende ronde denk je. Ik vermoed trouwens dat xbox opent met halo en eindigt met starfield.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 27 mei 2021 15:07
    @hulstpower Ik mag toch hopen dat ze de poulefase overleven.. anders eet ik ook mijn andere hoed op.

    Ik vermoed dat je vermoedens correct zijn. Daarmee maken ze Bethesda in ene heel belangrijk en dmv die late spotlight showen ze wel spierballen. Ik zat zelf ook nog te denken aan Perfect Dark misschien wat nieuwe beelden. Dat is natuurlijk ook een paradepaardje. Ik ben bang dat het te vroeg is voor Fable.. maar stiekem hoop ik toch ook dat ze daar wat van kunnen laten zien; al is het maar een 2e cgi..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 27 mei 2021 15:09
    @kleinekoosjer denk dat we weinig van xbox zelf zien omday veel in vroege ontwikkeling is maar veel van bethasda wat ex games en games die die dag meteen op gamepass staan vermoed ik. En denk openen met halo en dan sluiten met starfield of toch nog een late verassing en eindigen met perfect dark

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 27 mei 2021 16:03
    Een Halo release maand aankondiging zou mooi zijn .
    Ik verwacht wel gameplay beelden van een nieuwe Forza, Starfield en misschien Perfect Dark.
    Avowed, Fable, Tes 6 daarin tegen niet of enkel teasers materieel.
    Zin in.