Nieuws
Xbox All Access

Xbox All Access officieel aangekondigd voor Verenigde Staten

Een Xbox-console, Xbox Live Gold-abonnement en toegang tot Game Pass

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft Xbox All Access, een abonnementsservice waarbij consumenten een Xbox-console ontvangen, aangekondigd voor de Verenigde Staten.
Er gingen al wekenlang geruchten over een dergelijke service, maar nu is hij officieel aangekondigd. Voor 24,99 dollar per maand ontvangen spelers een Xbox One S, Xbox Live Gold en de Xbox Game Pass. Voor 34,99 dollar per maand krijgen spelers geen Xbox One S, maar een Xbox One X.


Consumenten moeten twee jaar betalen voor het abonnement, waarna de console eigendom van hen is. Het is voor zowel de Xbox One S als X goedkoper om dit abonnement af te sluiten dan de consoles en de diverse abonnementen los te kopen. Xbox All Access komt vooralsnog niet beschikbaar voor buiten de Verenigde Staten.

Dit artikel delen:

Lees meer

Sony brengt Wild Arms: Million Memories naar smartphones Sega kondigt Streets of Rage 4 aan
16

Reacties op: Xbox All Access officieel aangekondigd voor Verenigde Staten

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • denver

    • 28 augustus 2018 08:30
    Briljant dit. Met de backwards compatibility begint het steeds meer op het niet onverdienstelijke ecosysteem van Apple iPhone te lijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 28 augustus 2018 10:49
    Dan ben je dus ongeveer $480 kwijt voor een xbox x na 24 maanden, want live en all access kosten samen ongeveer $15 per maand. Uiteindelijk ben je natuurlijk gewoon voordeliger uit als je het los koopt en naar aanbiedingen kijkt, maar voor mensen die het niet in 1 keer kunnen betalen is dit wel degelijk een oplossing. Maar heb het idee dat sommige mensen denken dat wanneer een nieuwe xbox uit komt, je zonder problemen kunt upgraden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Master Lucky

    • 29 augustus 2018 12:05
    @SuperDre Dat ben ik niet met je eens. Bij Walmart kost een losse One X al snel 460 dollar. Doe daar dan nog eens 24 x 15 = 360 dollar bij voor gamepass en gold en je bent een stuk duurder uit als je alles los aanschaft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 28 augustus 2018 11:45
    Ik vind het wel interessant, ik hoop dat dit ook naar Europa komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 28 augustus 2018 12:39
    Dit wil ik ook! Ms heeft toch bijna alles BC tegenwoordig. Geen noodzaak om een oude console te houden. Ideaal dit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 28 augustus 2018 22:49
    @-it- Aan het einde van het abonnement ben je toch wel in bezit van de (dan) oude console, niet?

    Het is uiteindelijk vrijwel gelijk aan losse aanschaf, maar dan met de diensten er bij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 29 augustus 2018 09:21
    @**Guitar_Hero**

    Oh, ik dacht dat het een soort lease-constructive was waar je telkens de nieuwste console kreeg voor een vast bedrag per maand. Beter lezen dus.

    Jammer, dan is het minder interessant voor mij. Wel goed bedacht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 28 augustus 2018 13:05
    Feitenlijk is dit niets anders als een telefoon bij je abonnement. Uiteindelijk ben je duurder uit, maar als je anders eerst maanden moet sparen voor je een console kan kopen is dit natuurlijk wel een uitkomst. Plus dat je "hopelijk" dan ook gelijk goed verzekerd bent voor als er iets kapot gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 28 augustus 2018 13:21
    @darkmanwls Ik vermoed inderdaad dat het een soort lease constructie gaat.
    Hoort dit niet gewoon standaard bij je inboedel verzekering? Ik heb mijn telefoonreparatie daar ook op verhaald een tijdje terug.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Proxymo

    • 29 augustus 2018 03:10
    @darkmanwls Uiteindelijk ben je goedkoper uit, 2 jaar betalen inclusief Live en de Gamepass plus Xbox One X ben je na 2 jaar goedkoper uit dan alles los kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 29 augustus 2018 09:46
    @darkmanwls Volgens mij is het niet duurder. De 'lening' is 0% rente.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 28 augustus 2018 22:55
    Ik snap niet echt waarom mensen dit zouden willen afnemen, weer een contract om aan vast te zitten, 2 jaar nog wel.

    Als je een nieuwe console wilt hebben kun je op voorhand ook sparen, dat zal goedkoper zijn en je bent er zeker van dat je het kunt betalen.

    Wat zijn de voordelen aan deze constructie? Garantie heb je zonder dit toch ook gewoon.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 29 augustus 2018 14:09
    @**Guitar_Hero** Het is vergelijkbaar met een smartphone + abonnement.
    Veel mensen hebben niet het geld om meteen het hele bedrag voor een smartphone neer te leggen, maar kunnen wel elke maand een kleiner bedrag missen.
    Een console is goedkoper dan een smartphone, maar misschien voor sommige mensen nog steeds te hoog.
    Het klopt trouwens niet dat deze constructie duurder is. Het is een 0% rente 'lening'.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 29 augustus 2018 18:08
    @DarkRuleR Waarom zou iemand in hemelsnaam dan niet deze constructie nemen als je toch de andere diensten er bij neemt, leg me dat eens uit?

    En iets 'kopen' terwijl je het geld niet hebt dat gebeurt nog steeds heel veel inderdaad, maar als je dit op 2 jaar wel kunt betalen, zou je ook eens kunnen proberen het bedrag vooraf 2 jaar aan de kant te zetten.

    Maar goed, het is aan een ieder om zelf te kiezen, ik vraag me vooral af wat er in zit voor Microsoft behalve de zekerheid dat je 2 jaar aan de dienst vast zit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 30 augustus 2018 12:04
    @**Guitar_Hero** Het lijkt mij ook een goede deal als je interesse hebt voor een Xbox One zonder dat je het budget hebt.
    Het is aannemelijk te maken dat als je eenmaal in de Xbox infrastructuur zit je dan extra dingen gaat kopen. Zoals bijvoorbeeld accessoires en games. En dat is uiteraard voor Microsoft interessant.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 31 augustus 2018 08:22
    @DarkRuleR Exact, voornamelijk voordeel voor Microsoft. Maar zoals gezegd, als het dus goedkoper is en je hebt wel budget dan zou je toch ook dom zijn om dit niet af te nemen? Of zou er toch een catch zijn?