Nieuws
WWE 2K Battlegrounds

WWE 2K Battlegrounds verschijnt op 18 september

Lekker overdreven worstelen

Geschreven door Michel Musters op
2K Games heeft de releasedatum van WWE 2K Battlegrounds aangekondigd: het spel verschijnt op 18 september.

Op die dag komt het spel beschikbaar op pc, PlayStation 4, Xbox One, Switch en Google Stadia. De worstelgame verschilt van de gebruikelijke WWE 2K-reeks doordat het meer gericht is op arcadegameplay, met tekenfilmachtige versies van beroemde worstelaars - waaronder The Rock - en unieke locaties.

Naast The Rock zijn ook worstelaars als John Cena, Stone Cold Steve Austin, Charlotte Flair en Becky Lynch bevestigd als speelbare personages. Qua locaties zijn onder andere een militair bootcamp, New York en Schotland en een moeras bevestigd. Daarbij bevat elke arena interactieve elementen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise is een parel vermomd als misbaksel Resident Evil Village-enquête vraagt of mensen een demo willen
8

Reacties op: WWE 2K Battlegrounds verschijnt op 18 september

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    garciagarcia

    • 9 juli 2020 11:22
    HAHAHAHA WTF is dit?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 9 juli 2020 12:56
    @garciagarcia Weet niet of je t positief of negatief bedoeld, maar voor mij ziet dit er uit als pure fun.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 9 juli 2020 13:06
    @darkmanwls Ja precies. Ziet eruit als absolute chaos. Vroeger had je ook NFL en NBA Street, ik verlang weer naar zulke spellen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 9 juli 2020 16:38
    @garciagarcia Deze game gaat er zeker komen bij mij. Ik vond de WWE games de laatste jaren niet leuk meer omdat ze te realistisch werden. Ik bedoel WWE worstelen en realisme hoort niet bij elkaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 10 juli 2020 07:59
    @darkmanwls Ze moeten terug gaan naar de games zoals
    WWF wrestlemania en WWF no mercy.
    En misschien beetje DEF jam 1 en 2 style met over de top moves.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 11 juli 2020 01:03
    @hulstpower er was op de snes en ps1 een game genaamd WWF the arcade game. Dat blijft voor mij de beste worstel game ooit en mijn liefde voor Amerikaans show worstelen is ermee begonnen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 juli 2020 12:48
    @darkmanwls ja ken ze bij mij was het wcw/nwo revenge en de beste was daarna wwf no mercy zoveel diepgang er zijn mods online voor pc dat je bijna elke worstelaar die er ooit geweest is mee kan spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 9 juli 2020 12:54
    Als dit ook maar een beetje in de buurt komt van WWF The arcade game, dan MOET ik m hebben.