'World of Darkness-team van Triple A-proportie' | Gamer.nl

'World of Darkness-team van Triple A-proportie' | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

"Het aantal ontwikkelaars achter World of Darkne is even groot als dat van een AAA-team", aldus Reid, die zegt uit ervaring te spreken dankzij zijn eerdere werkzaamheden bij Trion en NCsoft. "Het bedrijf is niet terughoudend geweest in het toewijzen van middelen aan World of Darkne , net zoals dat bij Eve (Online) en Dust (514) gebeurt."

Hilmar Pétur on, CEO van CCP, voegt hieraan toe: "We hebben een geweldig core team achter World of Darkne staan en het werkt inspirerend om te zien hoeveel voortgang zij geboekt hebben sinds we vorig jaar een reorganisatie hebben doorgemaakt." Met dat laatste verwijst hij naar de ontslagen die vorig jaar vielen bij de studio. Dit zou tot gevolg hebben gehad dat het team achter World of Darkne kleiner in aantal werd.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou