Word wakker met een kogel in je hoofd in FPS XIII | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Ubi Soft kondigde nog niet zolang geleden de FPS XIII aan. Gebaseerd op de strip XIII en gebruikmakend van de Unreal engine krijgen de FPS fans een shooter die anders is dan normaal. Dit zal voornamelijk komen door de cel-shaded graphics die zorgen voor fantastische, tekenfilm-achtige effecten, maar zelden gebruikt worden in een FPS. Het verhaal van XIII begint op een strand. Een man, XIII, wordt wakker ergens in de Oostkust van de VS. Hij is in zijn hoofd geschoten en heeft daardoor een geheugenprobleempje. Het enige dat hij weet is de dertien die op zijn schouder staat. Vanaf dit moment is XIII zijn leven niet meer zeker en wordt hij achtervolgd door huurlingen en ander gespuis. HomeLAN - What other unique gameplay features will be put into XIII? Julien Bares - XIII's Sixth Sense ability is just one of the game's innovative features -- the character, XIII, is a well-trained commando who can turn any situation to his advantage. For example, he po e es a Sixth Sense, which is like radar, alerting him to locations of enemies, etc. Further details about this commando-style gameplay will be revealed at E3! Homelan babbelde met Julien Bares, producer van het spel, over de wapens, locaties en opties. Ook komen de verschillen tu en PC en console versies aan bod. Al met al een intere ant interview van een titel die begin 2003 zal uitkomen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou