Nieuws

Witte versie van PlayStation 4 Slim aangekondigd

Vanaf 24 januari in de winkels

Geschreven door Lucas May op
Sony heeft een witte versie van de nieuwe PlayStation 4 Slim met bijbehorende controller aangekondigd.

Het gaat om de vernieuwde versie van de originele PlayStation 4, die dezelfde mogelijkheden heeft maar een nieuwe design heeft gekregen. Een witte versie van de PlayStation 4 Pro is vooralsnog niet aangekondigd.

De 'Glacier White' PlayStation 4 is vanaf 24 januari beschikbaar en wordt geleverd met een witte Dualshock 4-controller en een harde schijf met 500GB of 1TB opslagruimte.

De zwarte PlayStation 4 Slim wordt niet vervangen en blijft gewoon beschikbaar.

Dit artikel delen:

Lees meer

Oculus gaat samenwerken met BBC Earth Halo-baas over Project Scorpio: 'Krachtiger dan ik dacht'
13

Reacties op: Witte versie van PlayStation 4 Slim aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Mysticmaus

    • 10 januari 2017 11:25
    "en een harde schijf met 500GB opslagruimte.."

    Whaha die stipjes daarachter zeggen al genoeg… , WEER maar 500 GB.. :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 10 januari 2017 11:41
    @Mysticmaus

    4tb hier

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 10 januari 2017 11:56
    @Scream2Late 12tb hier

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 11 januari 2017 15:24
    @casualkiller

    Voor een console ?

    Op de nas heb ik 32tb

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • PePziNL

    • 10 januari 2017 15:14
    @Mysticmaus Was een foutje van onze kant, hij komt ook in 1TB beschikbaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 10 januari 2017 13:12
    Ah, deze is ook heel mooi.
    Het wordt eens tijd dat ik mijn oude PS4 ga behandelen met carbon wrap.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Millman7

    • 10 januari 2017 20:57
    @StormFox raadt ik je van dbrand aan. Heb ik ook er op zitten. Is echt kwaliteitsspul.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 10 januari 2017 13:20
    Ik snap niet waarom er zoveel tijd tussen moet zitten. Is het zo moeilijk om bij release gelijk verschillende kleuren aan te bieden? Is ook een stuk klantvriendelijker toe naar mensen die geen zwarte PS4 willen.

    Ik heb de PS4 Slim met 2tb staan in de kleur zwart. Mij zal de kleur echt een worst wezen, als hij het maar doet. Maar ik weet zeker dat er mensen zijn die hun zwarte PS4 nu zullen verkopen, omdat er een witte op de markt zal verschijnen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 11 januari 2017 15:25
    @garciagarcia

    Yep daarom heb ik de one s gekocht omdat die wit is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 10 januari 2017 15:56
    Net alsof het ding in de tip-exx is gevallen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 13 januari 2017 04:47
    Sony heeft de PS4 pro en slim op een klote wijze in elkaar gezet waardoor kleine reparaties zoals bijvoorbeeld vervangen van Blu ray drive een rot klus is, terwijl het bij de PS3 heerlijk te doen was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 13 januari 2017 17:16
    @TheRussian Is dat niet gewoon de techniek van nu?
    De electronica van nu is zo compact dat zelf reperaties doen zeer moeilijk is.
    Sommige componenten zoals schermen, en accues worden zelfs gelijmd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 13 januari 2017 19:51
    @StormFox

    PS4 slim is net zo groot als PS3 slim, Ik noem dit gewoon pesterij.
    Mijn PS3 werkt al jaren zonder problemen juist omdat ik het makkelijk kan openen om bijvoorbeeld stof er uit te blazen ( zodat ie niet te heet wordt ). Ook was de BD laser paar jaar geleden opgebrand, het vervangen van de drive unit was een eitje terwijl bij de PS4 dat gewoon klere is. Xbox one daarentegen is op ongeveer hetzelfde wijze in elkaar gezet als de PS3 slim.