Witcher 3-framerate niet hoogste prioriteit op consoles | Gamer.nl

Witcher 3-framerate niet hoogste prioriteit op consoles | Gamer.nl

PC PREVIEW - Gamers wennen als geen ander aan nieuwe ontwikkelingen. Een coversysteem is nog niet ge&#239ntroduceerd, of wij verwachten dat alle soortgelijke games minimaal een coversysteem hebben. Hoe raar was het dan ook dat De Sims 4 lanceerde zonder de mogelijkheid om beroepen daadwerkelijk uit te oefenen? De Sims 3 had dit immers ge&#239ntroduceerd met de Ambities-uitbreiding. Het vierde deel gaat dat eindelijk rechttrekken met een eigen beroepenuitbreiding. Wij mochten keihard aan het werk met De Sims 4: Aan het Werk!

Gamingbolt vroeg de art producer of CD Projekt Red de grafische doelen tijdens de ontwikkeling naar beneden heeft bijgesteld. "Wij denken niet op die manier," begint het antwoord. "Wanneer je een visie hebt om een rpg te maken die een  blijvende indruk achterlaat, dan denk je niet in termen van resolutie en framerate. Je denkt aan avontuur, je denkt aan een levende wereld en dingen die je in die wereld kunt doen. Technische aspecten komen op de tweede plaats."

De art producer voegt toe dat dit niet betekent dat CD Projekt Red de graphics niet "awesome" wil maken. De PlayStation-versie van The Witcher 3 krijgt een resolutie van 1080p. De versie voor de Xbox One een resolutie van 900p. 

Het derde deel van The Witcher komt 19 mei naar pc, PlayStation 4 en Xbox One.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou