Nieuws

Witcher 3-expansion pass bevat Witcher en Witcher 2

Eerste twee Witcher-games gratis voor kopers uitbreidingen

Geschreven door Gijs Scheltens op
Wie de expansion pass van The Witcher 3: Wild Hunt voor 8 juni koopt, krijgt The Witcher en The Witcher 2: Assassins of Kings gratis op GOG.com. Dat heeft GOG maandag bekendgemaakt.

De expansion pass biedt kopers toegang tot nieuwe gameplaycontent, zoals een nieuwe regio, nieuwe personages en missies. De uitbreiding Hearts of Stone verschijnt in oktober, een andere uitbreiding genaamd Blood and Wine komt begin 2016 uit.

Spelers die The Witcher 3 voorbesteld hebben, kunnen hun bonuscode voor de expansion pass verzilveren. Deze code is tevens op GOG te vinden onder 'My Account'. De actie is geldig tot 8 juni 07:59 Nederlandse tijd.

Ontwikkelaar CD Projekt RED gaf voor de release van The Witcher 3 al aan dat het spel zestien gratis dlc-pakketten krijgt. Deze content staat los van de uitbreidingen.

Bron: GOG

Dit artikel delen:

Lees meer

Bruce Campbell speelt hoofdrol in CoD: Advanced Warfare-dlc Lego lanceert Minecraft-alternatief Lego Worlds
8

Reacties op: Witcher 3-expansion pass bevat Witcher en Witcher 2

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • agent 007

    • 2 juni 2015 08:51
    Erg leuk van CD Projekt RED om dit te doen. Zo kun je deeltje 1 en 2 alsnog spelen als je pas bij deeltje 3 begonnen bent met de serie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MacBlade

    • 2 juni 2015 08:51
    Die gasten van cd projekt snappen tenminste hoe je een game maakt! Er zat weer eens wat "rommel" in mijn hoesje. Een map, stickertjes en de soundtrack….ik was aangenaam verrast! Niet dat je er wat aan hebt, maar het is een hele tijd geleden dat ik zo'n "gevuld doosje" (….) heb gezien….. en dan ook nog de dlc… Hulde!!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 2 juni 2015 09:13
    Leuke actie, heb er alleen weinig aan gezien ik het spel op de Xone heb gekocht :), toch nogmaals een vette actie van GOG en CD Project RED.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 2 juni 2015 10:56
    Waarom staat er niet duidelijk bij dat het om een actie voor de PC geldt? Want het lijkt me heel sterk dat beide games opnieuw worden uitgebracht op de PS4 en XBox One.

    Wel jammer, ben zelf ingestapt bij deeltje drie en had het verhaal wel vanaf het begin willen meemaken. Maarja, the Witcher 3 is ook prima te volgen zonder de eerdere delen gespeeld te hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aurulion

    • 2 juni 2015 16:21
    Het betreft helaas alleen om de PC versie… Bummer :-(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • trekinbami

    • 2 juni 2015 12:16
    The Witcher is nou juist een spel waarbij ik graag betaal voor DLC, omdat ik al zoveel content krijg bij de echte release. En precies zij bieden het gratis aan. Ik hoop dat Bungie meekijkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tomaat23

    • 2 juni 2015 15:16
    Alleen de kleinere DLC is gratis. De expansions waar het hier om gaat niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 3 juni 2015 02:21
    Dan word je dus wel een beetje genaaid als je de twee vorige games al hebt en de expansion pass koopt…
    Maarja, als ik die expansions koop is het denk ik pas als ze in de aanbieding zijn.
    Ik moet zeggen dat ik vind dat voor de prijs die er nu voor staat er ook nog wel compleet nieuwe omgevingen mogen worden toegevoegd. Ik verwacht alleen dat dat niet gebeurd.