What did we do wrong in Baldur’s Gate 2? | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

In zijn wekelijkse column zet James Ohlen zijn gedachten uiteen. Zo hadden we vorige week zijn relaas over wat er mis ging met Baldur's Gate 2, deze week blijkt de koek nog niet op. Dat er aan één van de grootste kaskrakers van vorig jaar nog veel te verbeteren viel volgens de makers zegt alleen maar dat BioWare de lat voor zichzelf erg hoog legt. Dat belooft dus wat voor aankomende titels van BioWare, zoals Neverwinter Nights, en de Starwars RPG.The problem came from the party members piping up with banter at ANY time. That meant that a party member could start talking right after a huge battle, which was even more silly if the dialogue initiated was a romance. Situations could arise where you just finished killing a dragon, and Aerie would suddenly go off about how much she mi ed her wings. (...)Hier heeft James wel een punt, maar de sfeer die Baldur's Gate bevatte was desalniettemin onvertoond in andere moderne spellen. En om naar Aerie te luisteren was allerminst een straf. De rest van de column kan je hier bekijken.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou