Nieuws

Welke features wil jij zien op Gamer.nl V6?

Deel je ideeën en feedback!

Geschreven door Arthur van Vliet op
Gamer.nl V6 bèta is eindelijk gelanceerd, maar dat is slechts het begin. We zijn benieuwd naar welke functies, features en uitbreidingen jij graag wilt zien op ons nieuwe thuis.

Want waar is de Gamer.nl Top 100? Kan ik nog pm's sturen? En komen de Dossiers nog terug? Zoals je ongetwijfeld al hebt gemerkt zijn enkele onderdelen van Gamer.nl V5 verdwenen. Dat is niet definitief. De komende twee maanden steken we al onze moeite in het doorontwikkelen van Gamer.nl V6 en voegen we wekelijks bugfixes, maar ook (oude) nieuwe functies toe.

Daar hebben we zelf ideeën over, maar we willen ook van jou, de bezoeker, horen wat je graag terug wil zien op Gamer.nl. Dat kunnen elementen van het oude Gamer zijn, maar ook frisse ideeën voor nieuwe features. Laat je ideeën plus toelichting achter in een reactie onder dit bericht, dan koppelen wij deze ideeën terug aan de community en gaan we er, als er brede behoefte aan is, mee aan de slag.

Dit artikel delen:

Lees meer

Speciale editie Devil May Cry 4 ook naar pc Terug naar de toekomst: 1980
18

Reacties op: Welke features wil jij zien op Gamer.nl V6?

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • arthurvv

    • 24 maart 2015 19:05
    Reacties!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • michiel_Reshift

    • 25 maart 2015 11:17
    je kan ons ook mailen : feedback@gamer.nl

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FxG

    • 26 maart 2015 03:05
    Ik zou graag bij een review meteen boven aan willen zien voor welke platforms de game beschikbaar is en op welk platform de review van de game game is gebaseerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • thebestgames

    • 26 maart 2015 10:36
    j

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • thebestgames

    • 26 maart 2015 10:37
    IK kan eindelijk reageren

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shadow

    • 26 maart 2015 11:49
    Forum is definitief stuk? :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hybr1d

    • 26 maart 2015 12:08
    (psst, liquidbunny)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shadow

    • 26 maart 2015 13:47
    maf, zie je naam nie!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hybr1d

    • 26 maart 2015 12:08
    Ik kan niet met mijn middle mouse button op de links in de plaatjes klikken bovenin het scherm?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shdow-Link

    • 26 maart 2015 22:58
    Het ziet er goed uit. Nog wat traag maar komt er wel. Paar puntjes:
    Wanneer je de site op een telefoon bekijkt wordt het aantal reacties en de tijd van het plaatsen van het artikel niet weergegeven. Dit vind ik altijd wel fijn om te zien.

    Op de desktop site is de Grid in de top wat aan de grote kant, terwijl deze op de mobiele variant helemaal niet aanwezig is.

    Soms worden namen niet weergegeven bij reacties? Tekst loopt dan ook door de datum heen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 27 maart 2015 12:30
    Iets wat ik mis is een melding wanneer iemand op je reactie gereageerd heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nihilistic Poet

    • 27 maart 2015 18:47
    Ik mis een RSS feed, de ouwe werkt niet meer sinds V6.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ruub1234

    • 28 maart 2015 13:35
    +1 voor:

    Hybr1d
    Ik kan niet met mijn middle mouse button op de links in de plaatjes klikken bovenin het scherm?

    Vovelic
    Iets wat ik mis is een melding wanneer iemand op je reactie gereageerd heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hokkaido

    • 30 maart 2015 09:31
    dat wij artiekelen kunnen maken en daar filmpjes en plaatjes in kunnen zetten.
    de top 100, de weekelijkse game nieuws in een filmpje jullie kunnen volgen op youtube, en een atrikel wat gaat over het verleden van gamer.nl en dat we kunnen zien als iemand op jereactie heeft gereageerd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MariekeMeisje

    • 30 maart 2015 11:24
    site is langzaam helaas.
    Ik mis de top 100. ondanks dat ik het er soms niet mee eens was, is het een prima bron van inspiratie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • thomas gameking

    • 30 maart 2015 16:05
    Middle mouse button! Zo fijn om direct een paar tabbladen alvast te kunnen openen en ondertussen verder scrollen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Heiny Reimes

    • 30 maart 2015 19:24
    reviewscores van bezoekers en die gezamenlijk 10-30% van de eindscore kunnen beïnvloeden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Heiny Reimes

    • 30 maart 2015 19:27
    Ik mis een edit knop :P… Gezien mijn dyslexie wil ik nog wel eens op het eerste oog over mijn schrijffouten heen lezen en naderhand nog de nodige aanpassingen moet maken >>.