Nieuws

Wederom setfoto's van de Fallout-televisieserie uitgelekt

Serie moet op Amazon Prime verschijnen

Geschreven door Michel Musters op
Er zijn weer setfoto's van de televisieserie gebaseerd op Fallout uitgelekt.

De foto's verschenen op social media en zijn hieronder te bekijken. Ze tonen de set van 'Vault 32', een van de locaties van de serie. Eerder lekten er al foto's van de Super-Duper Markt en andere locaties.

De televisieserie gebaseerd op Bethesda's Fallout-reeks werd in 2020 al aangekondigd en wordt gemaakt voor Amazon. De serie wordt mede gemaakt door Westworld-bedenkers Lisa Joy en Jonathan Nolan. Nolan - de broer van Christopher Nolan - zou tenminste een aflevering regisseren.

Onder de castleden vallen in ieder geval Twin Peaks-acteur Kyle MacLachlan, Aaron Moten (Next), Xelia Mendes-Jones (Havoc) en Walter Goggins (Justified). Captain Marvel-schrijver Geneva Robertson-Dworet en The Officer's Graham Wagner worden de showrunners. Todd Howard is executive producer.

Het is nog niet bekend wanneer de televisieserie moet verschijnen, maar de productie is in juni begonnen in New York City.

Dit artikel delen:

Lees meer

Mensen met mods kunnen Multiversus niet meer spelen Slime Rancher 2 verschijnt op 22 september
12

Reacties op: Wederom setfoto's van de Fallout-televisieserie uitgelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 19 augustus 2022 08:51
    Ziet er wel leuk uit maar jammer van die lelijke blauwe schermen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 19 augustus 2022 17:15
    @The_Stifmeister je begrijpt toch wel waar die voor dienen, die zie je dus niet meer in de serie zelf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 19 augustus 2022 18:09
    @SuperDre
    Ik was al bang dat er niemand op mijn enorm leuke grapje zou reageren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 19 augustus 2022 09:57
    Ik snap de set niet helemaal, is dit nou een vault of boven de grond? Het lijkt op een vault maar er is wel een schuur en gras? Ik dacht dat die vaults altijd onder de grond of in grotten waren te vinden?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 19 augustus 2022 10:09
    @MiquelGallardo Elke vault is anders volgens de lore van de games omdat het eigenlijk experimenten waren ("Gaaaaaaaaaaaary!"), dus het is niet onmogelijk dat er eentje is waar ze een bovengronds dorp in een vault hebben geplaatst om te testen of mensen zich dan beter voelen ondergronds.

    Bijvoorbeeld. Het is Fallout, letterlijk alles wat je kunt verzinnen dat kan werkelijkheid zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 19 augustus 2022 10:18
    @gimbal2 Hahah ja er bestaat zelfs een vault vol met Gary's dus een bovengrondse vault is dan nog nieteens zo gek :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 augustus 2022 10:17
    Ben benieuwd. Het is van de makers van westworld en dat is ( imho) een van de beste HBO series ooit.

    Plus ik heb erg genoten van Resident Evil op Netflix. Puur B-serie vermaak en dat is alles wat ik wil van game verfilmingen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 19 augustus 2022 10:23
    @coola IK vond Resident Evil ook prima te pruimen en normaal gesproken ben ik allergisch voor overduidelijk B-gehalte. Deze serie zat precies binnen de marge vond ik.
    Westworld is inderdaad geweldig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 augustus 2022 10:40
    @Ziminar

    Dat kan. Ik hou van over the top B-gehalte. Evil Dead 3 : Army of darkness, Evil Dead 2 : Dead by Dawn en Ash VS Evil Dead zijn perfecte voorbeelden van geweldige overduidelijke B-gehalte films en serie. Ik kan daar echt geen genoeg van krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 19 augustus 2022 10:42
    @coola Bij horror kan ik het wat beter hebben, ik vind het vooral lastig als een film zichzelf serieus neemt en dan maakt dat B-gehalte het eerder een parodie.
    Evil Dead stak ook een beetje de draak met zichzelf dat maakt het juist goed

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 19 augustus 2022 17:16
    @coola mwa, vond westworld juist enorm tegenvallen, saai verhaal en saaie voorspelbare 'twists'. Had zoveel beter kunnen zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • DeRaadSlager

    • 19 augustus 2022 13:52
    Groot fan van Fallout dus ben erg benieuwd naar deze serie