Nieuws
Watch Dogs Legion

Watch Dogs Legion verschijnt op 29 oktober

Korte film gebaseerd op de game en overview-trailer getoond

Geschreven door Michel Musters op
Watch Dogs Legion komt op 29 oktober uit, zo heeft Ubisoft aangekondigd tijdens het Ubisoft Forward-evenement.

Daarbij toonde het bedrijf een korte film geïnspireerd op de aankomende game. Ook werd een uitgebreide overview-trailer met gameplay online geplaatst. Daarin is onder andere te zien hoe spelers, afhankelijk van het personage waarmee ze spelen, missies anders kunnen aanpakken. De korte film en de trailer zijn hieronder te zien.

Watch Dogs Legion speelt zich af in een toekomstige versie van Londen, waarin de samenleving nauwlettend in de gaten wordt gehouden door de overheid na Brexit. Spelers kunnen onder andere door drones aangevallen worden, maar ook zelf drones inzetten, bijvoorbeeld om te spioneren of om op rond te vliegen. Uniek aan de game is dat spelers in principe alle rondlopende personages in de spelwereld kunnen rekruteren voor hun verzetsgroep. Deze personages zijn daarna op elk moment te besturen.

Watch Dogs Legion komt naar pc, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X en Google Stadia.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ghost Recon Breakpoint krijgt computergestuurde teamgenoten Ubisoft adresseert vanavond niet de giftige werksfeer binnen bedrijf
8

Reacties op: Watch Dogs Legion verschijnt op 29 oktober

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    JustRaine

    • 12 juli 2020 22:10
    Dit zag er naar mijn mening gigantisch kut uit, zo ontzettend over de top. Ik denk dat het enorm gaat floppen, we zullen wel zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    vankatoen

    • 12 juli 2020 23:14
    Ik ben ook erg benieuwd hoe dit zal uitpakken. Het idee vind ik persoonlijk wel erg grappig en nodigt uit voor bijster veel niet te serieuze actie. De optie om missies op verschillende manieren te klaren is ook leuk, alhoewel ik merk dat bij spellen met die keuzes het bij mij meestal altijd eindigt in er gewoon op los schieten. Ik heb Watch_dogs ondanks het grafische debacle toch met lol gespeeld en het vervolg was vele malen beter. Ik ben vooral benieuwd naar het gevoel wat het creëert omdat je niet met een persoon speelt die je leert kennen maar meer dus een band bouwt voor je verzetsgroep. Voor mij wordt het in ieder geval de kat uit de boom kijken ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 13 juli 2020 11:47
    @vankatoen hahaha herkenbaar. Ik probeer in de Hitman serie ook altijd op verschillende manieren de levels te completen. Totdat ik compleet mijn geduld verlies en ala de Matrix het level door stamp.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 13 juli 2020 08:04
    Ik krijg hier een enorm Agents of mayhem vibe van, en dat is geen compliment.
    Wat een enorme drukte en "kijk ons eens cool zijn" sfeer. Bah, nee trekt mij totaal niet aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 13 juli 2020 09:29
    @darkmanwls kreeg beetje zelfde gevoel als bij watch dogs 2 en met die game was ik klaar nog niet eens toen ik op de helft was.
    Waarom niet gewoon 1 vet personage maken.
    Vond ubisoft zo wie zo tegen vallen niks was voor mij echt next gen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 13 juli 2020 09:37
    @hulstpower Ach ja, er zijn wel meer voorheen grote developers langzaam van hun voetstuk aan het vallen. Het gaat allemaal om teveel geld en daardoor durven ze niets origineels meer te doen. Het zijn allemaal vervolgen en hergebruiken van oude successen. Of concepten waarvan een of ander marketing team denkt te weten dat gamers dat tof gaan vinden maar vervolgens volledig de plank mis slaan.
    Imo komt tegenwoordig de echte innovatie uit de indie hoek.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 13 juli 2020 11:25
    @darkmanwls Ja klopt maar toch doen bepaalde developers toch met een oude francise iets orgineels.
    Kijk naar god of war reboot, zelda breath of the wild en zo zijn er nog wel een paar. Hoop dat xbox volgende week met iets bijzonders laat zien want tot nu toe vind ik ze allemaal tegenvallen wat next gen betreft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 13 juli 2020 11:40
    Watch_dogs heb ik gespeeld met veel plezier, maar de opvolger vond ik maar niks. De game was opeens heel kleurrijk en ik stoorde me kapot aan die handlangers met domme outfits.

    In dit deel gaan ze daar wel weer meer verder zo te zien, maar op 1 of andere manier weten de video's mijn aandacht wel te trekken. Dit is zo'n game die ik voor EUR 30,- wel wil proberen.