Wat mogen we van gamegraphics in de toekomst verwachten? | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Tim Sweeney (Epic - Unreal II) kreeg van VoodooExtreme de vraag gesteld wat we in de nabije toekomst mogen verwachten van de nieuwe technologieeen die de snellere proce oren en grafische kaarten tegenwoordig kunnen bieden.

Zo heeft Unreal2 al buitengewoon mooie graphics, maar wat mogen we tegen die tijd van andere games verwachten? Tim gaf alvast een kleine blik in de toekomst door te melden dat we over een klein half jaar aan nieuwe screenshots mogen verwachten:The next area 3D cards need to focus on is significantly high-precision pixel formats, both internally and externally. 9 bits per component is too little, and puts significant limits on what we can do with multipa algorithms. Computer graphics won't be "done" for a while, though. Making some drastic approximations and gue es here, until you can render at perhaps 8000x4000, 60 fps, with floating-point color precision, and 100-million poly scenes, computers won't be maxing out the capabilities of the human visual system.De komende tijd zullen we in ieder geval nog genoeg vernieuwends gaan zien op grafisch vlak. Als dat ook het geval is voor gameplay mogen we een serie erg mooie games verwachten.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou