Wat maakt de gameplay van Condition Zero uitdagend? | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Onlangs werd bekend dat Turtle Rock Studios de ontwikkeling van Counter-Strike: Condition Zero zou afronden. De kleine software studio is de vierde ontwikkelaar die met Condition Zero aan de slag gaat, maar men heeft al de nodige aanpa ingen aan het spel verricht. Zo heeft men de Bots verder ontwikkeld, AutoBuy / Rebuy script toegevoegd, kunnen n00bs nu les krijgen van een interactieve leraar, is de User Interface verbeterd en heeft men op grafisch vlak schaduwen en gedetailleerde textures geimplementeerd.There are several new maps, and all of the "cla ic" maps in CZ have had major facelifts, including enhanced geometry, hi-res texturing, and new skyboxes. Much of this work was done by Valve, namely Chris Ashton, Ido Magal, and Kristen Perry. Chris and Ido are well-known in the CS community, and actually authored several of the original CS maps.

In the case of cs_militia, Ido has "reinterpreted" it, rebuilding the whole thing from scratch. It's much like going back to the neighborhood where you grew up -- you recognize the place, but it's all a little different -- and very cool!Maar wat maakt de gameplay van CS: Condition Zero nu uitdagend? Volgens Mike Booth van Turtle Rock is het de verslavende gameplay van Counter-Strike met een laag van team management en leiderschap. De Bots die je in het spel kunt gebruiken hebben namelijk vier standaard attributen: Skill, Co-Op, Bravery en Weapon Preference. Door levels uit te spelen krijg je extra punten, zodat je deze atrributen kunt verbeteren. De extra punten zijn echter beperkt, zodat je strategische keuzes moet maken. Meer over CS: Condition Zero lees je in dit interview.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou