Wat er goed en mis ging met Undying | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Undying is alweer een paar weken uit en Voodoo Extreme vond het tijd voor een interview om te kijken wat er goed en mis ging met de titel. Undying scoorde op de verschillende sites hoge cijfers, maar werd niet door iedereen gewaardeerd. Verder gaat het interview over de voorkeuren van Brady Bell, de man die geinterviewd werd .

VE - What did you feel you didn't do well in Undying and why?

BB- No big surprise, but our estimations on how long it would take sucked. We signed-up for a schedule that was unrealistic and was basically irresponsible on my part. We knew Half Life took close to three years and truckload of people, but we thought we could pull it off quicker.

Vooral het meewerken van Clive Barker zorgde ervoor dat men de titel een bepaalde kwaliteit wilde meegeven en niet de zoveelste shooter wilde afleveren waar de pc markt onder bedolven wordt volgens Brady. Wat Brady nog meer te zeggen had kan je hier lezen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou