Wasteland 2-patch maakt spel stabieler | Gamer.nl

Wasteland 2-patch maakt spel stabieler | Gamer.nl

PC REVIEW - Als je gevraagd wordt om een Nederlandse gamedeveloper te noemen, zal je vermoedelijk Killzone-ontwikkelaar Guerrilla Games noemen. Toch zijn er inmiddels ook talloze andere, kleinere studios die fraaie (indie)games hebben uitgebracht. Zo brachten de afgelopen jaren ons onder andere Reus van Abbey Games, Awesomenauts van Ronimo Games en Luftrausers van Vlambeer. Met regelmaat komen er dus kwalitatief degelijke titel van Nederlandse bodem. Nieuw in dit rijtje is Amulware, dat debuteert met Roche Fusion.

Op de Tumblr van Wasteland 2 staat de volledige lijst met veranderingen. De patch maakt het spel stabieler op oudere systemen, zoals die met een 32 bits-besturing ysteem.

Na de patch kunnen spelers verder de fast travel-functie nog verder versnellen. Ook zijn de California-quests onder handen genomen om bugs te verhelpen. In gevechten kunnen vijanden niet langer verder lopen dan de bedoeling is. Daarnaast zijn er aanpa ingen gedaan aan de gebruikersinterface. Die ondersteunt nu bijvoorbeeld de 4K-resolutie.

Wasteland 2 was al sinds december vorig jaar speelbaar als bèta. Op 19 september kwam het spel officieel uit. Deze patch is de tweede grote update sinds de officiële release van de game.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou