Nieuws

Warner Bros. onthult Harry Potter-titel Hogwarts Legacy

Nieuwe rpg

Geschreven door Jacco Peek op
Warner Bros. heeft Harry Potter-game Hogwarts Legacy onthuld.

Hogwarts Legacy bevat een open wereld en speelt zich af rond 1800. De trailer omschrijft het leerproces van nieuwe tovenaars op Hogwarts, waarna spelers 'een gevaarlijke wereld' in kunnen trekken om op avontuur te gaan. De beelden hinten naar diepe rpg-systemen met een grote hoeveelheid aan keuzes.

Hogwarts Legacy wordt gemaakt door Just Cause-ontwikkelaar Avalanche en verschijnt in 2021 voor PlayStation 5, Xbox Series X en pc.

Bekijk hieronder de trailer.

Dit artikel delen:

Lees meer

Capcom toont nieuwe trailer Resident Evil: Village PS5-game Spider-Man: Miles Morales in actie
13

Reacties op: Warner Bros. onthult Harry Potter-titel Hogwarts Legacy

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    NrFive

    • 16 september 2020 22:27
    Het werd eens tijd een fatsoenlijke RPG in de Hogwarts setting :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 16 september 2020 22:28
    Deze trailer moet zo snel mogelijk van het internet af. Als mijn vriendin dit ziet kan in mn PS5 meteen inleveren ๐Ÿ˜‚

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 16 september 2020 23:08
    @niqomipa Heb hetzelfde probleem haha. Zie dat hij ook op PC komt dus dan moet ik haar daar maar achter zetten ๐Ÿ˜‚

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hubertje

    • 16 september 2020 23:28
    @niqomipa op de website van hun staat ook xbox one en ps4. Dus het is ook nog mogelijk om daar voor te kiezen. Mocht je je ps5 niet kunnen delen๐Ÿ˜‚

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Corelone

    • 17 september 2020 13:57
    @niqomipa Vriendin? Ik dacht dat je homo was gezien je LHBTI propaganda.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 17 september 2020 15:03
    @Corelone
    Zeker niet, vraag maar aan je moeder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Corelone

    • 17 september 2020 15:53
    @niqomipa Mijn moeder is al achttien jaar dood. Dus je bent ook nog necrofiel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 16 september 2020 22:28
    Dit was awesome! :D :D :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JeffreyB

    • 17 september 2020 02:19
    Zover ik weet is Avalanche van Just Cause niet de ontwikkelaar, maar Avalanche Software het heeft de zelfde naam maar is niet de zelfde studio. Avalanche Software is bekend van Disney Infinity.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 17 september 2020 05:43
    Dit was van alle games in de presentatie die me het meest verraste, bizar genoeg in een franchise waar ik het minste mee hebt. Dit zou nog wel eens echt fantastisch kunnen worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 17 september 2020 06:35
    @Jumpman Yump dit was voor mij ook de mooiste game voor mij persoonlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 17 september 2020 10:55
    Een game en setting met enorme potentie. Ik kan niet wachten om hier meer van te zien/horen. Nu nog maar even hopen dat het een echte RPG gaat worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kuyichi

    • 17 september 2020 12:59
    Er wordt nergens iets gerept over multiplayer mogelijkheden. Vooral als je kunt kiezen tussen goed en slecht voorzie ik echt een geweldige setting voor een MMO!