De halve wereld speelt WarCraft III, de andere helft wacht tot het spel netjes in de winkels ligt. De RTS van Blizzard is de laatste tijd veel in het nieuws, vooral door het uitkomen van de beta test. Ter ere van de beta zijn er een aantal previews, screenshots en interview verschenen. Bill Roper wordt geinterviewd over het camera standpunt, verschillen tussen 2d en 3d en dat WarCraft III om het plezier gaat. Mocht Blizzard StarCraft 2 gaan doen dan zal deze titel OOK in 3d zijn. Volgens Bill heeft het geen zin meer om terug te keren naar 2d. WarCraft III is trouwens bijna klaar en vooral de balans van het spel heeft de aandacht van het ontwikkelteam.Graphically the game is clean and crisp! All of the characters, landscapes and menus are fully 3D rendered. Each unit contains up to three very unique animations. Gone are those isometrically semi-flat level battles we all saw in StarCraft and WarCraft. The terrain now has very realistic looking grades that make units increase or decrease in size as they progress across than landscape. This adds fun and variety to battles. The closest game I can compare this too is Bungie's Myth series. Yet in no way does that compare with the wonderful job Blizzard's team did of making sure everything looked and ran great. Controls have also been equally improved. Naast het interview zijn er ook een aantal previews, 2 en 3 verschenen die niks nieuws brengen, maar toch leuk zijn om te lezen. Voor de mensen die niet kunnen lezen zijn er 34 (24 + 10 ) screenshots te bewonderen.