Waarom Will Rock zal rocken | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het is alweer een tijd geleden dat we wat gehoord hebben van de jongens van Saber Interactive, maker van Will Rock. Will Rock zou een veelbelovende kloon van Serious Sam worden, alleen dan beter. Gelukkig voor Saber zag Ubi Soft er wel brood in en zal het spel begin volgend jaar gaan uitgeven. En als we het laatste interview met de ontwikkelaar lezen dan is te begrijpen waarom Ubi Soft voor Will Rock heeft gekozen. Het spel heeft namelijk graphics, guns en monsters, wat wil je nog meer? We've read that Will Rock will feature "real-time shattering technology". Can you go into this part of the game in greater detail?Karch: We have developed a technology that allows for the real-time breaking of objects (whether animated or static) and geometry. This combines two technologies: a) rigid body dynamics - which calculates in real-time the way component parts of an object fall and bounce to simulate the physics of real objects; and b) real-time calculation of object break points - this allows for us to calculate the way in which an object shatters (how many pieces, what size etc) in accordance with the particular characteristics of the object. Vooral de verschillende wapens in de Will Rock mogen er zijn, maar ook de -time shattering technology schijnt revolutionair te zijn. Hiermee is het mogelijk om een object elke keer anders te laten breken. Verder is er ook een verhaallijn aanwezig, maar daar zou ik niet al te veel op letten Will Rock staat gepland voor eind maart
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou