Waarom Freelancer naar achter is geschoven | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Een paar dagen terug kregen we te horen dat Digital Anvil's langverwachte 'Freelancer' tot het voorjaar van 2002 is uitgesteld. Niet echt iets om direct enthousiast van te worden.

Het ontbreken van goede informatie zorgde ook voor redelijk wat irritatie bij de fans en dus wat het tijd voor een kleine Q&A.

Maar gelukkig zocht Lancers Reactor het wat verder uit en kwam met de volgende gegevens:TLR: Why was it decided to postpone the release?

DA: We have rea e ed our priorities as a company and have come to the conclusion that we need to concentrate our development efforts to make Freelancer the world-cla game the gaming public is waiting for. There are high expectations for this game and Digital Anvil has rallied its most talented resources to make this happen. As often happens when these rea e ments are made, there was an impact on the schedule.

Daarnaast zijn nog 2 vragen te vinden samen met de gebruikelijke screenshots op de site.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou