GameSpyDaily had een interview met Jason Gee, art director van de veelbelovende first person shooter Breed. In het interview wordt onderandere gesproken over de mogelijkheid van een consoleversie. Zo sluit men een PS2 en GameCube versie niet uit maar wil men zich eerst volledig focussen op de PC versie. Brat Designs telt immers maar 10 medewerkers en kan daarom niet aan meerdere dingen tegelijk werken. Wel staat er een Xbox versie in de planning die er zondermeer zal komen.

Ook vroeg GameSpy aan Jason waarom Breed een coole game zal gaan worden. Of in correct Engels: Why is it going to kick ass?Jason: We get very humbled by comments like that, I mean all the games you mentioned above are great games to be compared and associated with. As for a franchise, you could very well see sequels as well as prequels to Breed and would very much like to start planning on one as soon as Breed is out there. Why is it going to kick a$$? People have been asking for a game with battles across space and earth using a wide variety of vehicles that you get full control of for a long time now. Add to this, fully destructible environments such as trees and buildings, we feel we will be providing plenty of added gameplay features which ultimately leads to the enjoyment for the people who play it. After all, those are the same people that we value and are most important to us. Verder weet Jason te vertellen dat de ontwikkeling van Breed nog steeds volgens schema verloopt en dat de singleplayer component zo goed als klaar is. Aan de minstens zo belangrijke multiplayer-mode wordt momenteel nog met man en macht gewerkt. Breed wordt in de eerste helft van 2003 verwacht, een singleplayer-demo zou binnen afzienbare tijd moeten komen. We wachten in spanning af of Breed zich zal kunnen meten met de concurrenten in het genre. Lees het hele interview hier.