Een slordige 500 jaar geleden begon het ineens populair te worden om lekker met z'n allen verweg gelegen landjes te gaan koloniseren. De mensen bij Sunflowers dachten een aantal jaar geleden dat huidige generatie van de mensheid hier misschien ook nog wel wat voor zou voelen, zij het in digitale vorm. Zodoende werd Anno 1602 geboren, een goed ontvangen strategygame waarin het koloniseren van eilandjes centraal stond. Inmiddels is men aangekomen bij het derde deel, welke bovendien volledig driedimensionaal zal zijn. Men lijkt de sfeer ook een beetje over een andere boeg te gooien. Met veel vrolijke kleurtjes wil men ons nu wijsmaken dat gevestigde kolonies een soort van pretparken waren. Goed, het zorg in ieder geval wel voor een geinig sfeertje.

Reacties op: Vrolijke gebouwtjes op screens van Anno 1701
ebenezergrym
Broadsword
Glory
Zien er goed uit deze screens. Heerlijk sfeertje hadden deze games altijd.
btw, vandaag is ook een DS versie aangekondigd.
pindanootje
Nee, het is geloof ik van duitse bodem.
Gaaf spel btw
the_countess
de eerste 2 delen iniedergeval, de 3de dus waarschijnlijk ook.
Ronn
Ohja, is ook zo. *bloost*
Oldgamer
Lord Cava
Ronn
Recello
Huh
Mr_Knight
Huh
'Tis ook allemaal zo verwarrend die jaartallen.
jarmen kell
btw vorige spelen waren zeker cool alleen met combat gedeelte was het nog niet echt top een spectaculair.
SoSa
Players: Up to 4 Players
Mr_Knight
Maar hoop dat bij deze de maps ook weer random zijn net als 1602.
sweetdreams
edit: gaaf spel! dit was voor mij altijd de game waarbij ik moest nadenken
Untitled Player
maar……….het enige waar ik me aan erger, is de constante oplettendheid van je productie, op een gegeven moment zou je moeten zeggen nu is het goed….en het loopt wel, maar voortdurend de productie gebouwen dan weer in "slaap" modus zetten, of het kruiwagentje weer pakken
Ik heb diverse opstellingen geprobeerd…..woningen naast productie, naast de markt…maakt niet uit, ze blijven om aandacht vragen..