Nieuws

Voorlopig geen aankondiging rondom nieuwe Elder Scrolls-game

Bethesda richt zich op Fallout 4

Geschreven door Aida . op
Er komen voorlopig geen aankondigingen met betrekking tot een nieuwe The Elder Scrolls-game. Dit zegt Pete Hines, woordvoerder van Bethesda, in een interview met Dual Shockers.

Volgens Hines is de studio druk bezig met het ontwikkelen van Fallout 4. Daarnaast richten zij zich ook op The Elder Scrolls Online, dat vorig jaar voor pc uitkwam en dit jaar voor PlayStation 4 en Xbox One. Hier komt dit jaar en aankomend jaar dlc voor uit en dit is de enige Elder Scrolls titel waar Bethesda zich de komende tijd mee bezig houdt. “Het duurt nog wel even voordat het team praat over wat ze gaan doen na Fallout 4.”

Beelden van Fallout 4 werden in juli getoond tijdens de E3 in Los Angeles en vorige week tijdens Gamescom. Fallout 4 komt uit op 10 november voor PC, PS4 en Xbox One. 

Bron: VG24/7

Dit artikel delen:

Lees meer

Ontwikkelaar wil nieuwe Hitman geen early access-game noemen Bijna een kwartier een gameplay Wii U-versie Mighty No. 9
10

Reacties op: Voorlopig geen aankondiging rondom nieuwe Elder Scrolls-game

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 10 augustus 2015 13:23
    Mooi, hoewel ik graag een nieuwe Elder Scrolls ziet komen vind ik het prima dat ze zich voorlopig 100% inzetten op Fallout 4.

    Laat ze maar hun gang gaan met de extra content DLC die ongetwijfeld er gaat komen voor Fallout 4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gjoene

    • 10 augustus 2015 13:44
    Verstandig. Maar Elder Scrolls Online wordt toch ontwikkeld door Zenimax?
    Vind t zelf wel een leuke online game, alleen jammer dat in jouw 'moment of glory' velen dat moment ook hebben…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 10 augustus 2015 14:21
    Prima, serie is nooit helemaal mijn ding geweest en ik hoop dat ze veel aandacht gaan geven aan F4 en alle DLC die eventueel volgt!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 10 augustus 2015 14:52
    Goed dat ze zich nu op Fallout richten maar hoop toch stiekem op een skyrim vervolg in de toekomst! I love it.. maar tot die tijd gaan we Fallout rocken met zn allen lijkt me??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 10 augustus 2015 16:38
    Een echt vervolg op skyrim zal toch niet gebeuren. Dat hebben ze namelijk nog nooit eerder gedaan. Ze zullen weer een enorme sprong voor of achteruit in de tijd maken. En in een ander gebied een compleet nieuw verhaal brengen. Het verhaal van skyrim is ook wel klaar met de main game en 3 dlc's.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 11 augustus 2015 00:48
    Noem je dat een verhaal ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 11 augustus 2015 14:14
    Het heeft een plot, een begin en een einde, dus ja, het is een verhaal. Of het een goed of een lang verhaal is dat laat ik in het midden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 10 augustus 2015 23:24
    Goed om te horen dat alle energie in Fallout 4 wordt gepompt.
    Daarnaast blijf het geweldig nieuws dat Fallout ook al dit jaar uitkomt. Kunnen meer publischers een voorbeeld aan nemen ipv die jarenlange marketing vooraf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rashura

    • 11 augustus 2015 15:33
    Fallout 4 is waardeloze kopie van deel 3, elder scrolls games zijn duizend keer meer interessanter en leuker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Renne

    • 11 augustus 2015 19:55
    Heel, heel jammer.