Nieuws

Volledige wedstrijd in Fifa 18 te zien

EA toont exclusieve gameplaybeelden

Geschreven door Bart Vermeulen op
EA heeft een gameplayvideo uitgebracht waarin een volledige wedstrijd te zien is. Hierbij zijn nieuwe features uit Fifa18 onthuld.

In de twee-tegen-twee wedstrijd gebruiken beide teams de club Real Madrid en spelen met spelers van Real Madrid.

De wedstrijd is hieronder te bekijken. Lees hier onze preview van de game. Fifa 18 wordt op 29 september uitgebracht op Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, pc en PlayStation 3.

Dit artikel delen:

Lees meer

Take-Two ziet omzet stijgen door aanhoudend succes GTA Online De tienen van Gamer.nl
8

Reacties op: Volledige wedstrijd in Fifa 18 te zien

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • kleinekoosjer

    • 2 augustus 2017 17:20
    Haha eerst deze kijken … en dan nog eens die van PES van eerder van vandaag.. .
    PES > FIFA… duidelijk!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • soccerroos

    • 2 augustus 2017 18:27
    Zou wel pietlullig overkomen maar waarom is de aftrap nog altijd niet aangepast ?
    Waarschijnlijk ga ik hem evengoed kopen maar echt overtuigen doet het mij nog niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 2 augustus 2017 19:45
    Waarom moet altijd alles zo moeilijk hier op aarde zijn FIFA heeft alle licenties behalve CL en PES heeft weer CL licentie alleen geen echte kits voor de meeste clubs moet j altijd een option file doen is niet zo erg maar na elke update van konami kan je weer opnieuw je option file installen want door de update van konami is alles door de war gegooid dus conclusie maak gewoon een FES: FIFA Evolution Soccer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maux

    • 2 augustus 2017 23:45
    @xbox-one-gta-v
    En nu eens in begrijpelijke taal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 3 augustus 2017 00:26
    @xbox-one-gta-v
    En jij hebt geen punctuatie, gelukkig heb ik dat wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 2 augustus 2017 23:03
    Pes ziet misschien beter uit maar ik ga toch voor fifa 18.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clausbmf

    • 3 augustus 2017 11:33
    zijn die gasten slecht juh

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RoelofHartsma

    • 26 augustus 2017 16:01
    Geweldig! Ben erg benieuwd naar FIFA 18 .. is het al bekend wanneer de Demo uitkomt? Op deze site zeggen ze het niet https://productgids.com/fifa-18-kopen/