HomeLan had een interview met een van de werknemers bij Brat Design, de makers van de bijzondere sceince-fiction shooter Breed. Opvallend aan dit spel is niet alleen dat je verschillende vlieg en voertuigen kan bedienen, maar dat je een luchtgevecht in de atmosfeer zo in de ruimte kan voortzettend door simpelweg uit de dampkring te vliegen. HomeLanFed vroeg of deze overgang moeilijk was om te maken:HomeLAN - The game takes place both in space and on planets. How hard was it to integrate the gameplay to accommodate both settings?

Oliver Davies - We're doing our utmost to make the integration of the gameplay between these two settings as seamless as possible. The result is a game where you can battle on the Darwin and then continue that battle en route to the Earth before finishing the fight on the Earth's surface. We're hoping people are going to find that pretty special… Het interview gaat verder nog in op de gebruikte, zelfontwikkelde Mercury engine en de verschillende multiplayer modes. Breed zal in november van dit jaar op de schappen verwacht worden en men hoopt te bewijzen dat je ook met een team kleiner dan 10 man nog een prachtige game kan maken. We zijn benieuwd. Lees het interview alvast hier.