Visceral belooft stabiele lancering Battlefield: Hardline | Gamer.nl

Visceral belooft stabiele lancering Battlefield: Hardline | Gamer.nl

PC REVIEW - Als je gevraagd wordt om een Nederlandse gamedeveloper te noemen, zal je vermoedelijk Killzone-ontwikkelaar Guerrilla Games noemen. Toch zijn er inmiddels ook talloze andere, kleinere studios die fraaie (indie)games hebben uitgebracht. Zo brachten de afgelopen jaren ons onder andere Reus van Abbey Games, Awesomenauts van Ronimo Games en Luftrausers van Vlambeer. Met regelmaat komen er dus kwalitatief degelijke titel van Nederlandse bodem. Nieuw in dit rijtje is Amulware, dat debuteert met Roche Fusion.

In een interview tijdens de Tokyo Game Show zegt Milham dat ontwikkelaar Visceral Games "het verschepen van een werkend spel serieus neemt". Hij voegt wel toe dat de lancering  waarschijnlijk niet helemaal vlekkeloos verloopt, mede door de release op vijf platforms en de grootte van het spel. Toch vertrouwt hij erop dat alle elementen van Battlefield: Hardline wel werken op de lancering.

Battlefield 4 had verschillende bugs tijdens de release. Dat zorgde voor negatieve publiciteit voor de game. Electronic Arts wil dat vermijden voor de release van Battlefield: Hardline. Dat is ook één van de redenen dat het spel is uitgesteld naar 31 maart 2015.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou