Nieuws
Anthem

VIP-demo Anthem vanaf 25 januari beschikbaar

De normale demo komt een week later

Geschreven door Michel Musters op
De VIP-demo van Anthem is van vrijdag 25 januari tot en met zondag 27 januari speelbaar, aldus Electronic Arts en BioWare.

Vooralsnog is de game alleen nog maar speelbaar voor een kleine selectie aan spelers via een alfaversie. Mensen die de game hebben gereserveerd of lid zijn van EA Access of Origin Access, krijgen toegang tot de VIP-demo. Mensen die meedoen met de VIP-demo, ontvangen ook een exclusief in-game item in de uiteindelijke versie van de game, al is niet bekend om wat voor item het gaat.

Een week later, van 1 februari tot en met 3 februari, kan iedereen aan de slag met de demo van Anthem. Zowel de VIP-demo als de normale demo bevatten dezelfde content. Spelers kiezen een Javelin-pak en bezoeken de hub-wereld, Fort Tarsis, en spelen een aantal missies. Spelers beginnen met een level 10-personage en kunnen naar level 15 groeien.

Anthem komt op 22 februari uit op pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Lego The Lord of the Rings en The Hobbit-games niet meer digitaal verkrijgbaar Project Cars-studio maakt eigen console 'The Mad Box'
10

Reacties op: VIP-demo Anthem vanaf 25 januari beschikbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Jumpman

    • 3 januari 2019 09:54
    Deze demo wil ik wel proberen. Ben erg benieuwd naar deze game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wiepie

    • 3 januari 2019 12:41
    Ja, ik ook. Mijn idee is dat het leuker gaat worden dan nu de meeste mensen denken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 3 januari 2019 13:25
    @Wiepie hoe dan, tot nu toe van wat ik heb gezien is het een clone in een slechtere jas en is de gameplay ook echt verschrikkelijk boring. Ik heb alle video's gezien maar het is gewoon saai om er naar te kijken.

    Zorg dat je expectations laag liggen anders worden die niet vervult.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dondervuist

    • 3 januari 2019 16:03
    @armilo-theus laat me raden jij hebt vast een Destiny gespeeld 😋 zoja ik geef je gelijk ze lijken op elkaar maar het is imo cker niet slechter en de gameplay is ook cker niet boring er is echt genoeg te doen moest bv tegen vijandelijke javelins en die waren niet makkelijk (open world event)

    Ik heb de closed Alpha kunnen spelen (ranger javelin) en alles wat ik ervan verwachtte maakte het waar ik kan nu al niet wachten om de andere javelin te proberen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 4 januari 2019 20:43
    @Dondervuist Ik heb destiny 1&2 gespeeld en the division. The division was het slechts van allemaal, maar goed laat Anthem(Bioware) maar het tegendeel bewijzen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xtiman

    • 5 januari 2019 01:46
    @armilo-theus , That's just one man's opinion. Zelf meer dan 450 uur in Division 1 zitten. Een ander vind er niks aan omdat je niet kunt 'springen', waar de game overigens niet voor bedoeld is.

    Destiny was ook goed, deel 1 iets minder, maar deel 2 was goed.

    Overigens is zowel Division als Destiny aanzienlijk leuker wanneer je ze coop speelt.

    Wat betreft Anthem, alleen filmpjes gezien, geen Alpha deelname. Lage verwachting dan kan het alleen maar meevallen.

    Recentelijk Fallout76 nog gekocht bij release, wat een domper. Ik wacht wel even rustig af …

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unravel

    • 3 januari 2019 16:37
    @armilo-theus don't like it don't buy it zou ik zeggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SkyScourge

    • 3 januari 2019 21:00
    @armilo-theus Ik heb me anders toch goed kunnen vermaken met de Alpha moet ik eerlijk bekennen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AlexKidd

    • 4 januari 2019 09:34
    Dit wordt echt een flop

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unravel

    • 4 januari 2019 11:27
    @AlexKidd want ?