Nieuws
Horizon Forbidden West

Vijf nieuwe screenshots van Horizon Forbidden West tonen begingebied

Game komt op 18 februari 2022 uit op PS5 en PS4

Geschreven door Michel Musters op
Er zijn vijf nieuwe screenshots uitgebracht van Horizon Forbidden West die het begingebied van de game tonen.

De screenshots zijn uitgebracht door Game Informer, die een exclusieve feature rondom het spel hebben in hun nieuwste nummer. De screenshots tonen een gebied genaamd de Daunt, dat aan het oosten van Sundom ligt. In dit gebied leren spelers vooral de nieuwe gameplay van het spel kennen voordat ze met hoofdpersonage Aloy naar het 'Forbidden West' trekken.

Een van de screenshots toont ook een nieuwe robot, de Burrower. Deze 'opvolger' van de Watcher uit Horizon Zero Dawn kan ondergrondse tunnels graven en daardoor onverwachts weer bovengronds verschijnen.

In Horizon Forbidden West verkennen spelers als Aloy een nieuw gebied aan de westkust van de Verenigde Staten. De game bevat onder andere een 'free climbing system' en onderwaterwerelden. De game wordt net als het eerste spel ontwikkeld door het Amsterdamse Guerrilla Games. Horizon Forbidden West is vanaf 18 februari 2022 beschikbaar op PlayStation 5 en PlayStation 4.

Horizon Forbidden West
Horizon Forbidden West
Horizon Forbidden West
Horizon Forbidden West
Horizon Forbidden West

Dit artikel delen:

Lees meer

Elden Ring beheerst mijn leven 'Electronic Arts heeft Harry Potter-mmo geannuleerd'
12

Reacties op: Vijf nieuwe screenshots van Horizon Forbidden West tonen begingebied

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    geeMc

    • 23 december 2021 11:26
    Spel ziet er goed uit. Nu hopen dat de gameplay niet zo verschrikkelijk houterig en repetitief als het eerste deel is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 23 december 2021 12:40
    @geeMc Ik hoop meer dat je meer keuzes krijgt in verhaal en dat dit invloed heeft op hoe het verhaal afloopt, vond dat minder in deel 1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 23 december 2021 16:26
    @geeMc
    Huh? Welk spel heb jij gespeeld?
    Ik vond de gameplay juist vloeiend en veelzijdig.
    Een van de leukste en mooiste games die ik op de ps4 gespeeld heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 23 december 2021 17:23
    @Fr3nzy op een pentium 2 denk ik

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    geeMc

    • 26 december 2021 19:12
    @Roy36NL ja special edition PS4 Pro met Pentium 2 :')

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 26 december 2021 19:28
    @geeMc op een pro loopt ie als een zonnetje. Ik heb het nooit als houterig ervaren en ik heb ook een game pc. Maar ja het zal wel een kwestie van smaak zijn. Ik heb hetzelfde met AC Valhalla daar is voor mij niet doorheen te komen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    geeMc

    • 28 december 2021 00:05
    @Roy36NL Ik denk dat onze definities van houterige gameplay verschillen. Ik bedoel meer dat de besturing gewoon klungelig aanvoelt. Ik heb geen last gehad van performance issues op de ps4 pro

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    geeMc

    • 26 december 2021 19:12
    @Fr3nzy Ik weet dat veel mensen het een toffe game vinden, maar ik vond de besturing zodanig slecht dat ik maar tot level 15 ofzo heb gespeeld. Ik vond de gameplay ook echt niet veelzijdig. Paar verschillende enemy types, maar telkens hetzelfde. Zoeken naar weakspots en beetje pijltjes schieten. Nu hoeft dat niet slecht te zijn, maar ik vond het saai. Ieder zn ding, maar niets voor mij. Ik vind AC dan wel weer leuk en dat vinden anderen weer saai :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • WitteHerder

    • 23 december 2021 13:29
    zo, das een afknapper voor mij. OP de plaatjes waar Alloy groot op staat lijkt het net of ze erbij geplakt is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 23 december 2021 14:17
    @WitteHerder Ja, daar is sinds de onthulling het een en ander over te doen. Guerrilla kiest ervoor om een soort licht over Aloy te laten vallen dat dit grafische effect creeert. Het is een stilistische keuze en de meningen verschillen er over. Persoonlijk trek ik het juist wel goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 23 december 2021 19:33
    @WitteHerder ben er ook geen fan van, als het kan zet ik die extra belichting uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gotcha123

    • 23 december 2021 17:57
    ik ben tot 2/3 gekomen. Het verhaal was boeiend (het had op mij niet de impact waar spelers op reddit het over hebben) maar eindeloos weer tegen monsters vechten… pffff. er zijn natuurlijk van allerlei opdrachten maar ik vond het gewoon vervelend worden. Misschien over een tijdje weer eens verder spelen.