Ten tijde van alle aankomende online RPG's valt er tussen ze allemaal door nog een grafisch pareltje te vinden in Stargate Worlds. Stargate Worlds, van Cheyenne Mountain Entertainment, wordt een MMORPG gebaseerd op de sci-fi films en televisieserie Stargate, het leukste hieraan is echter dat het spel draait op een, weliswaar aangepaste, Unreal 3 Engine. Zoals gezegd levert dat best mooie plaatjes op, bekijk ze hieronder.

Reacties op: Vijf nieuwe screenshots Stargate Worlds
*Jonko*
Heb toch liever Cry engine 2
Vichan
Ben niet bekend met het hele Stargate gebeuren maar dan nog lijkt het me best wel interessant!
Rustic
enne… het is niet de engine, het is de ontwikkelaar die de engine gebruikt om op zijn manier de omgeving te laten zien.
*Jonko*
En de Unreal 3 engine loopt stabieler op vista dan xp meneer roestvlek.
Rustic
/vote voor domste opmerking van de dag.
*Jonko*
Vichan
/vote
Edit: Aangezien D4rky zn post verandert heeft zal ik het even toelichten, hij had eerst kritiek op het feit dat Rustic uit Deurne kwam.
zandmannetje
Ontopic/ ziet er goed uit die beelden enzo maar dit is niet echt een game voor mij
R-WIN
Dark Sepiroth
En mensen ik zeg dit eerlijk en objectief.
Alles is VEELste recht toe recht aan.
Als voorbeeld screen 5. ALLES is gewoon netjes en schoon. Dit is een woestijn for crying out loud. dat ding wat door die 3 rode pilaren ondersteund word is gewoon recht! zonder enig "wear and tear". Met andere woorden niks is daar ook maar een stukje afgebroken of dirty of door de jaren gewoon versleten uit ziet. En zo zie ik dat op veel punten.
De textures zijn ook veel te clean.
Ook de textures moeten wear en tear bevatten in een environment als dit.
Ik vind het dan ook op grafisch vlak erg jammer dat ze dit zo hebben gedaan.
Echt erg jammer.
please note: dit is gewoon een serieuze mening van mij en als je hierop niet fatsoenlijk kunt reageren dan reageer aub niet.
R-WIN
BadJas
*Jonko*
Dark Sepiroth
Maargoed als je niks fatsoenlijks op mijn mening te zeggen hebt dan hou je gewoon stil
Dark Sepiroth
Ik ben iemand die gewoon als ik iets vind, dat ik het probeer te onderbouwen. Zo kunnen mensen tenminte begrijpen waarom ik iets bedoel. Zou jij ook eens moeten doen.
Leer je misschien ook wat van.
Vichan
*Jonko*
edit: daar heb je een 360 voor vinchan die kan alles goed kaal houden.
scheer je hoofd kaal en je hebt een 360.
R-WIN
Vichan
I ask everyone here. Is er hier iemand die D4rky nog serieus neemt?
Dark Sepiroth
Kijk het gaat mij er niet zo zeer om dat iets helemaal volgespamt moet worden of niet.
En ja soms hoort dat idd bij de sfeer. Ik denk
als artist altijd na over. Waar bevind je je en hoe zou alles zijn.
Als ik deze manier van aanpak gebruik dan vind ik gewoon dat sommige buiten textures en models gewoon echt te clean zijn. Dat is iets anders dat er veel dingen in het level moet staan. Begrijp je vichan?
een heel grof voorbeeld van "wear and tear"
is dit:
http://www.cais-soas.com/CAIS/Images2/Misc/Vie w_of_Main_Gate_to_Temple.jpg
Hier zie je dat moedernatuur door de tijden heel gewoon omgevingen veranderen door wind, water, zand enz.