Nieuws
Dying Light 2

Vijf jaar oude game Dying Light krijgt nieuwe dlc

Verschijnt deze zomer op pc, PS4 en Xbox One

Geschreven door Michel Musters op
Techland heeft nieuwe downloadbare content voor Dying Light aangekondigd.

Het gaat om Hellraid - een uitbreiding waarmee een nieuwe dungeon aan de game toegevoegd wordt, met daarin nieuwe wapens en vijanden. Dat komt omdat Hellraid eerst in ontwikkeling was als compleet nieuwe game bij Techland, voordat het geannuleerd werd. De dlc staat dus vrij los van het hoofdspel.

De Hellraid-dlc moet ergens deze zomer verschijnen, maar wanneer precies is nog niet bekend. Zombiegame Dying Light werd geprezen om de uitzonderlijk lange ondersteuning die Techland gaf aan het spel. Inmiddels werkt de ontwikkelaar ook aan een vervolg.

Dit artikel delen:

Lees meer

Apex Legends komt mogelijk naar next-gen consoles Xbox Game Pass heeft tien miljoen abonnees
10

Reacties op: Vijf jaar oude game Dying Light krijgt nieuwe dlc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    ravw

    • 30 april 2020 09:16
    :-) Nog meer slachtvoer ……… jammie laat ze maar komen die onderkruipsels ik zal ze terug sturen waar ze horen te zijn .. heerlijke game dit
    wat ik van deel twee gezien heb … ben ik niet zo weg van , te veel parcours lopen … laat mij maar als walking dead rustig aan de stad verkennen en we zien wel wat we tegen komen en we komen van zelf wel waar we wezen moeten :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 30 april 2020 09:31
    Ik heb Dying light nooit gespeeld. Raden jullie mij aan om eerst deel 1 te spelen of
    kan ik beter gelijk starten met deel 2?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 30 april 2020 09:41
    @StormFox Deel 2 is er nog niet - dus waarom niet met de eerste beginnen? Prima game met erg veel ondersteuning!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 30 april 2020 10:11
    @MichelMusters Plus dat de kans groot is dat je deel 1 voor een prikkie kan kopen tegenwoordig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 30 april 2020 11:19
    @darkmanwls Op kinguin de Dying Light the following enhanced is 12 euro, dus dat valt zeker wel mee ja. Op fanatical is die editie 50 euro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 30 april 2020 14:13
    @StormFox Prachtig spel (alhoewel ik het halverwege een beetje als werk begin te zien om maar constant steeds grotere groepen van steeds sterkere zombies te moeten verslaan of ontwijken).

    Het is gewoon zo lekker om zombies in een spijkermuur te schoppen of de lucht in te laten vliegen met een goedgeplaatst explosief. Ontspannend, zelfs.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 30 april 2020 09:46
    Tof, leuk dat een geannuleerde game op deze manier toch nog uit kan komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 30 april 2020 11:21
    @Quintex Dying Light 2 is helemaal niet geannuleerd, is alleen uitgesteld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 30 april 2020 11:31
    @SuperDre hij heeft het ook niet over dying light 2..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 30 april 2020 19:05
    @SuperDre hij heeft 't over hell raid. Effe 't artikel eerst lezen. Daar gaat 't over hellraid als geannuleerde game.