Nieuws
Uncharted

Vier nieuwe foto's van de Uncharted-verfilming onthuld

Film komt in juli dit jaar uit

Geschreven door Michel Musters op
Er zijn nieuwe foto's van de aankomende verfilming van de Uncharted-franchise opgedoken.

De foto's werden door het officiële Twitter-kanaal van de film geplaatst. Het gaat om close-ups van een kaart, een beeld en een soort kruis dat als belangrijk item in de film wordt gebruikt.

De Uncharted-film speelt zich af voor de games en richt zich mogelijk op Ferdinand Magellaans wereldreis en eventuele schatten die hij vond. De rol van een jonge Nathan Drake wordt ingevuld door Spider-Man-acteur Tom Holland. Mark Walhberg speelt de rol van mentor Victor Sullivan.

De film moet in juli naar de bioscopen komen. Er is nog geen officiële trailer uitgebracht.

Dit artikel delen:

Lees meer

Netflix werkt mogelijk aan serie gebaseerd op The Elder Scrolls Laatste geheim in Nier: Automata gevonden
8

Reacties op: Vier nieuwe foto's van de Uncharted-verfilming onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 4 januari 2021 08:54
    uncharted is op god of war mijn fav francise op ps.
    Maar deze film ik weet niet de casting voelt zo verkeerd aan met tom holland, ik vind hem geen nathan drake en scully is al helemaal verkeerd gecast.
    Ga het wel kijken als die uit komt en hopelijk verast sony pictures met deze film.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 4 januari 2021 09:42
    Eens wat betreft de casting, maar als het een goede film wordt, denk ik dat je daar na vijf minuten wel ‘overheen’ bent. Vast geloofwaardiger dan de inmiddels 78-jarige Indiana Jones. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 4 januari 2021 09:58
    @denver met je eens maar Sony Pictures heb ik niet zoveel vertouwen in ook. Ze hadden marvel nodig om Spiderman goed te doen. En kan je ook weer zien met casting aan deze film ze kieze populaire acteurs in plaats van in mijn ogen wie zou wel geloofwaardig de rol neer kunnen zetten. Maar hey ik kan het helemaal fout hebben en dat dit de beste game verfilming ooit word. Slechter dan Mario bros film kan niet toch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rexus

    • 4 januari 2021 13:49
    @hulstpower Anderzijds had Marvel Sony nodig om te laten zien wat een superhelden film ook kan zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 4 januari 2021 14:00
    @Rexus marvel had Sony nodig om te laten zien wat een superhelden film kan zijn? Leg graag even uit want ze hadden er al een flink aantal voordat spidey bij mcu kwam.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 4 januari 2021 21:52
    @hulstpower

    Thja amazing Spider-Man was mehish. Maar de originele Spider-Man trilogie van sam raimi was near perfect en daar hadden ze marvel totaal niet voor nodig.

    X-men deed het redelijk maar Spider-Man 2002 was de echt start van geweldige super helden films.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 5 januari 2021 06:49
    @coola je hebt het zo mis.
    de start van geweldige super helden films was er al in jaren 80 met de orginele batman en batman returns maar goed.
    vind van de 1e spiderman films van sony alleen deel 2 goed.
    1 was ok voor ze tijd maar is heel slecht met de tijd mee gegaan.
    En deel 3 was gewoon echt heel slecht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    N0rthstar

    • 6 januari 2021 09:29
    @hulstpower Haha grappig, ik wilde juist zeggen dat het shot van Tom Holland beter uitvalt dan ik verwacht had. Paar weken geleden 'A Thief's End' uitgespeeld en ik vind hem er op zich behoorlijk goed op lijken. ^_^