Nieuws
Xbox One

Xbox One S zonder disk drive kost mogelijk 230 euro

Console lijkt inderdaad op 7 mei uit te komen

Geschreven door Michel Musters op
Meer details over de Xbox One S zonder disk drive zijn uitgelekt. De prijs van de compleet digitale console is mogelijk bekend en de eerdere geruchten over een Europese releasedatum van 7 mei, lijken te kloppen.

Er gingen al eerder geruchten over de Xbox One waarmee games alleen digitaal binnengehaald kunnen worden. Wario64 gaf op Twitter bevestiging van deze geruchten en toonde daarbij de verpakking van de console. De console lijkt veel op de reguliere Xbox One S.

Wario64 bevestigt de releasedatum van 7 mei - in ieder geval in Europa - en de prijs van 229,99 euro. De console bevat daarbij 1 terabyte aan schijfruimte. Ook gelijk aan eerdere geruchten zijn de games die er op geïnstalleerd zijn: Minecraft, Sea of Thieves en Forza Horizon 3.

Dit artikel delen:

Lees meer

Vervolg op Tomb Raider-film in de maak 'Apolitieke games zijn laf' - Gamer.nl Podcast 222
28

Reacties op: Xbox One S zonder disk drive kost mogelijk 230 euro

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 15 april 2019 09:09
    Dus een duurdere Xbox One S met minder features als een normale xbox one S, die je zo voor 199e op de kop kan tikken. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 15 april 2019 11:34
    misschien vanwege het feit dat er 3 games bijzitten? Staat in het artikel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 15 april 2019 11:40
    @fonsrutte ja die 3 codes op een papiertje geprint zullen vast de kosten zijn voor ms :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 15 april 2019 12:12
    en de games zelf kosten niks?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 15 april 2019 12:42
    @fonsrutte Minecraft, ja dat was een dure voor Microsoft, een game die je gratis kon downloaden overkopen voor 2,5 biljoen. ;P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 15 april 2019 15:43
    zo, jij bent echt heel grappig. Goeie doordachte grappen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 15 april 2019 16:08
    @fonsrutte ongesteld ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rainking

    • 15 april 2019 16:21
    @casualkiller
    Ze kunnen er 3 spellen op schijf bij doen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Undefused

    • 15 april 2019 14:53
    @casualkiller True! Had de mijne voor 188 euro met forza horizon 4 tijdens black friday, moest alleen wel de case eraf halen en zwart spuiten want een witte console vloekt zo bij de rest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • melody

    • 15 april 2019 09:15
    Een van de belangrijke voordelen van de S was volgens mij de 4k blu ray speler. Hoewel kwalitatief minder dan een dedicated 4k speler toch de goedkoopste optie. Het lijkt alsof microsoft daar niet meer om geeft.
    Nu zijn die 4k blu rays ook achterlijk duur maar dat is weer een ander verhaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 15 april 2019 10:43
    @melody In de grote fanboy oorlog was de 4k bluray drive HET paradepaardje van de xbox one s , en met kutsony daar kon je alleen maar op streamen wat lelijk en troep was :D :D :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 15 april 2019 10:52
    @casualkiller heb ik zelf nooit zo ervaren voor mij is de keuze Xbox gewoon het merk waar ik blij mee ben ( controller, live, home menu interactie met de fans door middel van een wekelijkse show). Maar Sony is gewoon goed bezig met games heel erg goed trouwens maar ondanks dat vind ik de Xbox voor mij beter

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 15 april 2019 11:39
    @Aces-82 En dat is prima, ik vind het de allerslechtste gameconsole van Microsoft tot heden, en dan heb ik het alleen nog maar over de games, het verschrikkelijke trage dashboard vol met advertentie troep. Het is mijn veredelde Killer Instinct box en meer niet. .. Ik heb meer 360 games op mijn xbox one dan daadwerkelijke xbox one games..

    Ik snap alleen je 'interactie met fans door middel van een werkelijke show' punt niet , tenzij je gevoelig bent voor corporate PR ofzo of je trouw naar LA afreist om de E3 bij te wonen om te horen wat je wilt.. dat is toch niet serieus een punt waarop je een console zou kopen ??

    Maarja, ieder zijn ding!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 15 april 2019 11:56
    @casualkiller werkelijke = wekelijkse…. kut woordenboek. Maar dat is niet de enigste reden voor de koop, zoals ik al aangaf een opstapeling van….. controller, live en raar maar waar de exclusieve games. Ben nu eenmaal fan van halo gears ori en sinds ik de gamepass heb ook van forza.

    Maar Ja, ieder zijn ding! Toch???

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rvdno

    • 15 april 2019 12:02
    @Aces-82

    Helemaal eens. Ik heb ook meer met de Microsoft exclusives

    HALO
    Gears
    Forza

    Backwards compatibility werkt ook super bij xbox en uiteraard de gamepass (aanbiedingen) zijn zeer welkom.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 15 april 2019 12:19
    @casualkiller Ben het dus helemaal met je eens hier. Begrijp me niet verkeerd, voor degenen die veel plezier bleven aan hun xbone, geweldig, maar ik vind om te beginnen de controller echt een drama. Het dashboard is ongeloofelijk onoverzichtelijk, en dan de games. Microsoft heeft Halo, Gears of war en Forza, wat ik persoonlijk alle 3 niet geweldig interessant vind. Halo is op zich nog wel een leuke game, maar het is wel gewoon WEER een fps shooter en daar zijn er al zo ongeloofelijk veel van. Gears vind ik echt zo'n game voor opgefokte tienertjes die strak staan van de red bull. En forza trekt me ook niet, ik hou niet van realistisch racen (Om dezelfde reden vind ik overigens Gran Turismo ook geen zak aan hoor). Het enige wat Xbone heef dat voor mij echt aantrekkelijk is, is killer instinct, maar die is er inmiddels ook al een behoorlijke poos voor de pc, dus valt het hele nut van een xbone voor mij volledig in t niets.
    Maar dit is puur mijn persoonlijke mening, Ik wens de bezitters van een xbone die er ook plezier aan hebben oprecht alle plezier van de wereld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rvdno

    • 15 april 2019 09:38
    Ik heb mijn Xbox one S 500GB toen gekocht voor 169 :) waarscijnlijk omdat de 500GB eruit ging. Had zelf nog een 2TB schijfje liggen. Helemaal prima :) Kortom nog redelijk aan de prijs deze xbox..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 15 april 2019 09:51
    Er zitten 3 games bij dus vind de prijs nog wel meevallen. One s met 500 gb is nu 230 met geen spellen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rvdno

    • 15 april 2019 10:31
    @Aces-82

    Klopt ook wel, echter zijn de games geen "nieuwe" titels meer :) En stel je hebt er nog geen, maar je hebt wel een 360.. dan kun je dus je oude games niet meer spelen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 15 april 2019 10:35
    @rvdno dan moet je niet digitaal nemen….. zo moeilijk is het niet