Vernieuwd vechtsysteem in Metal Gear Solid 3 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Terwijl Splinter Cell momenteel als dé stealth game gezien wordt, heeft de game veel geleerd van een eerdere grootmeester: Metal Gear Solid. Na het cinematische deel twee wordt nu aan een derde game in de reeks gewerkt en is er sinds kort ook een puike remake het eerste deel voor de Gamecube te koop (Metal Gear Solid: The Twin Snakes). MGS 3 zal echter 'gewoon' exclusief voor de Playstation 2 verschijnen, zoals dat ook met eerder MGS games het geval was.

En het lijkt erop dat Konami ook van deeltje drie weer een kla ieker wil gaan maken. Onder andere het vechtsysteem is aangepakt; het zogenaamde Close Quarters Combat systeem biedt je een scala aan nieuwe offensieve bewegingen, en dan met name binnen handbereik van de tegenstander. In deze preview wordt dit systeem uitgebreid besproken. Ook zijn er 75 nieuwe screenshots van de game te zien, die als je ze snel achter elkaar bekijkt wel op een soort filmpje lijken.The Close Quarters Combat system has been developed with the aid of MGS military advisor Motosadi Mori, and as the name implies means that Snake will be able to take his opponents out up close and personal. While the previous games allowed you to cartwheel into your aggre ors, bundle them over railings or simply jump on the unwitting oafs, Snake Eater goes much, much further.

Met dank aan Joey simon voor het melden van dit nieuws.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou