Venom interview | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Venom is een tactical 3D actie game. Je neemt de plaats in van de leider van een Task Force. Dit doe je in het jaar 2034. Op dat moment wordt de film Armageddon werkelijkheid, er storten allerlei komeet resten richting de aarde en een hele grote komt richting de aarde. Met deze troep komt er ook nog eens een buitenaards ras meegereisd. Deze agre ieve wezens proberen de hele aarde over te nemen, as usual. Jij moet als speler proberen deze wezens tegen te houden en weer terug te dringen. Hierbij komen allerlei verschillende doelen kijken, zoals het redden van mensen, het tegenhouden van nucleaire wapens etc. Al deze mi ies zorgen er samen voor dat de aliens tegen gehouden worden.

Er komen zowel binnen als buiten locaties voor in de game en deze spelen 's nachts en overdag. Hier kun je zelf voor kiezen. Wanneer je voor de nacht kiest, zullen de bewakers op andere plaatsen staan en is het spel gewoon heel anders.

In ieder geval heeft lanparty.com een interview gehouden met één van de makers van deze game, Sergey Zabaryansky. Op allerlei verschillende aspecten van de game wordt ingegaan, van AI tot multiplayer en map editors.PL: I should start this by asking you to introduce yourselfs and tell us a littleabout your background.

SZ: We are the founders of Nephilims: Sergey Zabaryansky and Roman Lut.

In 1998 we started creating Vital Engine ZL (www.nephilims.com). When it got powerful enough to make a game on it we sold the license to GSC Game World.

In late 1998 we started working for this company. The goal of our

team was to create a shooter with strong points. Andrew Prokhorov (3D artist and

animator) joined our team in 1999. This is our first project and since many things were done for the first time, Venom mi ions and gameplay got constantly changed in the course of development.

PL: Can you remember when you first started the whole idea to create Venom?SZ: Our scenario is the outcome of work of all members of our team. Scenario itself was created within the first month of work in 1999. But levels and mi ions to it were changed a number of times during development period.FPS blijft populair...
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou